سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 00:30 - دوشنبه 20 بهمن 1393

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد:

فرهنگیان جرقویه علیا هم پای نسل چهارم در جشن تولد انقلاب

جشن انقلاب ویژه فرهنگیان جرقویه علیا و همچنین دانش آموزان در دبیرستان نوردانش و شهید منصوری شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: در این مراسم ابتدا عباس نوریان مدیریت اداره آموزش و پرورش ضمن خیرمقدم به حضارو تبریک سی ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سخنان کوتاهی در مورد دهه ی فجر و اولویت های آموزش و پرورش جرقویه علیا ایراد کرد.
در ادامه دکتر پناهی در سخنانی گفت:انقلاب ما بر سه پایه مکتب، مردم و رهبری پیروز شد و بر همین سه پایه نیز در حال پیشرفت و جهانی شدن می باشد.

DSC04267
معاون پژوهش و برنامه ریزی و معاون نیروی انسانی اداره کل استان اصفهان در ادامه توصیه هایی به فرهنگیان داشت و افزود: اصل پزوهش نمی دانم می باشد و ما باید به دانش آموزان خود نه گفتن هنگام اطلاع نداشتن از مسئله ای را بیاموزیم چرا که با این کار می توان از دروغگویی که مایه ی اکثر بدبختیها است جلوگیری کنیم و همه باید از کلمه نمی دانم در مواقع ضروری حیا نکنیم.
در ادامه دکتر پناهی به ویزگیهای امام خمینی (ره) بر اساس سخنان امام علی (ع) پرداخت و امام خمینی را رهبری مثال زدنی ، بی همتا شمرد.
در ادامه مراسم با برگزاری برنامه های شاد و متنوع ادامه یافت.

گفتنی است به مناسبت ایام الله دهه ی فجر و در آستانه روز 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مراسم جشنی توسط دانش آموزان مدرسه شهید منصوری حسن آباد با حضور والدین آنها، اعضای انجمن و اولیای برگزار شد.
در این جشن دانش آموزان مقالاتی در مورد انقلاب و ایام الله دهه ی فجرقرائت کردند و در ادامه به برنامه های شاد پرداختند.
در پایان از دانش آموزان ممتاز در زمینه های مختلف قدردانی شد و جوایزی به انها اهدا گردید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.