سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:02 - سه شنبه 21 بهمن 1393

کثیری خبر داد:

تربیت و آموزش خبرنگار تخصصی علمی برای نخستین بار در اصفهان

سخنگوی دانشگاه اصفهان گفت:برای نخستین بار در سطح استان تربیت و آموزش خبرنگار تخصصی علمی وآموزشی که یکی از نقصانهای ما در سطح استان است انجام می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛  مسعود کثیری اظهار داشت: امسال در حاشیه برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی کشور از رسانه هایی که در طول یک سال گذشته بیشترین همکاری را برای انعکاس اخبار دانشگاه داشته اند تقدیر می شود.

وی با بیان اینکه این آثار توسط خانه مطبوعات داوری و رتبه بندی می شده است، افرود: این نوید را می دهم که برای نخستین بار در سطح استان تربیت و آموزش خبرنگار تخصصی علمی و آموزشی که یکی از نقصان های ما در سطح استان است انجام می شود که کمک به دانشگاه و جامعه مطبوعاتی است.

تشکیل اتاق خبر دانشگاه اصفهان

سخنگوی دانشگاه اصفهان اضافه کرد: همچنین به زودی اتاق خبر دانشگاه اصفهان با تمامی امکاناتی همچون سیستم کامپیوتری، اینترنت، فاکس و غیره تشکیل می شود و در راستای تردد برای انعکاس اخبار دانشگاه کارت ورود به دانشگاه برای خبرنگاران صادر می شود.

وی اضافه کرد: لازم است هر رسانه یک یا دو خبرنگار در این زمینه به ما معرفی کند و امیدواریم تا پایان سال جاری بتوانیم این اتاق را در دانشگاه تشکیل دهیم.

منبع:مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.