سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:30 - سه شنبه 21 بهمن 1393

فولادگر:

پس از پیروزی انقلاب در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسیدیم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: از لحاظ اقتصادی باید گفت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد بسیار چشمگیری داشته است و در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسیدیم و توانستیم روحیه خودباوری را گسترش بدهیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ حمیدرضا فولادگر با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برکات بسیاری برای این کشور به همراه داشته است.

وی افزود: باید آثار و برکات این انقلاب شکوهمند به جوانان امروز معرفی شود تا آنها نیز با قدرت و عزم زیاد، پیرو خط انقلاب و ولایت فقیه باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی 22 بهمن این بار نیز دشمنان این نظام و انقلاب را نا‌امید و مأیوس می‌کند.

وی ادامه داد: از لحاظ اقتصادی باید گفت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد بسیار چشمگیری داشته است، در بسیاری از صنایع به خودکفایی رسیدیم و توانستیم روحیه خودباوری را گسترش بدهیم.

فولادگر با بیان اینکه میزان تولیدات و واحد‌های صنعتی و تولیدی نسبت به پیش از انقلاب توسعه بسیاری داشته‌اند، تاکید کرد: رفاه اجتماعی افزایش یافته و در کل دستاورد‌های زیادی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حاصل شد، البته مشکلاتی نیز در زمینه‌های مختلف اقتصادی وجود دارد که با تعامل و همکاری مسئولان و مردم و یکپارچگی می‌توان این مشکلات را از پیش‌رو برداشت.

* به دنبال کاهش سقف مالیات استان اصفهان هستیم

وی در ادامه با اشاره به کاهش جهانی قیمت نفت گفت: با توجه به کاهش قیمت نفت باید موضوع مالیات در کشور با دقت بیشتری پیگیری شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به دنبال کاهش سقف مالیات استان اصفهان هستیم و در سال گذشته این کار انجام شد و امیدواریم امسال نیز با انجام این اقدام بتوانیم کمک بیشتری به صنعت و تولید در استان داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.