سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - سه شنبه 21 بهمن 1393

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه:

بلیت اتوبوس‌های اصفهان تا پایان سال جاری افزایش نمی‌یابد

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: بلیت اتوبوس‌های اصفهان تا پایان سال جاری افزایش نمی‌یابد و اگر درصدد افزایش بلیت در سال آینده باشیم باید لایحه آن را به شورای شهر ارائه بدهیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید عباس روحانی با اشاره به اینکه بخشی از درآمد‌های اتوبوسرانی روی دریافت کرایه از مردم است، اظهار کرد: بودجه اتوبوسرانی برای سال آتی به میزان 190 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه بودجه اتوبوسرانی بر اساس هزینه‌ها و نیاز‌های این ناوگان تهیه می‌شود، اضافه کرد: بیش از 60 درصد از هزینه‌های ناوگان اتوبوسرانی اصفهان مربوط به حقوق نیرو‌های این ناگاون است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با تاکید بر اینکه بیش از نیمی از بودجه پیش‌بینی شده برای اتوبوسرانی برای خرید اتوبوس‌های شهری در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 250 دستگاه اتوبوس در سطح شهر اصفهان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از درآمد اتوبوسرانی از هزینه‌های دریافت شده از مردم به منظور استفاده آنها از اتوبوس تأمین می‌شود، ادامه داد: بلیت اتوبوس‌های اصفهان تا پایان سال جاری افزایش نمی‌یابد و اگر درصدد افزایش بلیت در سال آینده باشیم باید لایحه آن را به شورای شهر ارائه بدهیم.

روحانی با بیان اینکه به صورت قطعی هر ساله افزایش حقوق نیرو‌ها، افزایش تورم و هزینه‌های خرید قطعات برای اتوبوس‌ها به میزان بین 20 تا 30 درصد از هزینه‌های اتوبوسرانی را افزایش می‌دهد، تاکید کرد: درآمد‌ها و هزینه‌های این ناوگان به هیچ عنوان با یکدیگر هم‌خوانی ندارد.

وی افزود: اگر درصدد افزایش بلیت برای اتوبوس‌ها در سطح شهر باشیم، این افزایش بلیت از ابتدای سال آتی اعمال می‌شود و بلیت اتوبوس‌ها بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر از مردم دریافت می‌شود.

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.