سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - سه شنبه 21 بهمن 1393

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان:

انقلاب اسلامی ما را به جایگاه‌های ممتاز اقتصادی رساند

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف تولیدی و صنعتی به جایگاه‌های ممتازی دست پیدا کردیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ مصطفی حجه‌فروش با تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: پیشرفت‌های اقتصادی استان و کشور ما پس از انقلاب نسبت به دوران پیش از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در تمام شاخص‌های اقتصادی با رشد و توسعه مواجه بوده‌ایم.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: میزان تولیدات استان و در کل کشور نسبت به پیش از انقلاب بسیار افزایش داشته است و در زمینه‌های مختلف تولیدی و صنعتی به جایگاه‌های ممتازی دست پیدا کردیم.

وی با اعلام اینکه یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران افزایش استقلال و اعتماد به نفس تولیدکنندگان و صنعتگران بود اضافه کرد: البته همچنان ظرفیت‌های فراوانی در داخل استان و کشور وجود دارد که جای کار در آنها زیاد است.

*مشکل عمده استان، آب است

حجه‌فروش در ادامه با اشاره به برخی ظرفیت‌های اقتصادی اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر یک مشکل عمده در استان اصفهان وجود دارد که از تمام جهات، استان را با معضلاتی مواجه کرده است و این مشکل، کمبود آب در استان است که باید هرچه زودتر برطرف شود.

وی افزود: درست است استان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند اما در صورتی که مشکل آب استان برطرف شود بسیاری از مشکلات دیگر نیز برطرف می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.