سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - سه شنبه 21 بهمن 1393

همزمان با دهه مبارک فجر:

مرکز تخصصی نجوم کانون استان اصفهان گشایش یافت

مرکز تخصصی نجوم کانون پرورش فکری استان اصفهان با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال و با هدف افزایش دانش علمی کودکان و نوجوانان علاقه مند افتتاح شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ همزمان با دهه مبارک فجر مرکز تخصصی نجوم کانون استان افتتاح شد، این مرکز مجهز به آسمان نما، رصد خورشید و کارگاه آشنایی با منظومه شمسی و صور فلکی بوده که کودکان و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند با حضور مربیان مجرب، اطلاعات و مهارت‌های لازم در این خصوص را فرا گیرند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در مراسم افتتاحیه این مرکز که با حضور مقتدائی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان و ناطقی مدیرکل برنامه و بودجه استانداری همراه بود، اظهار داشت: این مرکز با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال مجهز به تلسکوپ و دوربین‌های پیشرفته، بستر بسیار مناسبی برای رشد علمی اعضای کانون، دانش آموزان مدارس و سایر علاقه مندان به نجوم است.

سید حامد عسگری‎فر با تاکید بر افزایش امکانات علمی و آموزشی در مراکز فرهنگی هنری کانون بیان کرد: رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف علمی،فرهنگی و هنری باید مهمترین برنامه در کانون باشد که برای رسیدن به این منظور باید برنامه ریزی و هرچه بیشتر تلاش کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های مختلف کانون در دهه مبارک فجر تصریح کرد: مطابق فرموده حضرت امام خمینی(ره) حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است و بر همین مبنا مسئولان مراکز و تمامی همکاران باید در فعالیت‌های خود همواره سعی کنند آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را با استفاده از قالب‎های متنوع فرهنگی، هنری به کودکان و نوجوانان منتقل دهند و به یاری خداوند مراکز 60 گانه کانون استان برای تحقق این هدف فعالیت‌های شاد و متنوعی را در سراسر سطح استان برگزار کردند.

مرکز تخصصی نجوم به آدرس سه راه سیمین،شهرک ولی عصر،خیابان بانو علویه همایونی،مرکز فرهنگی هنری شماره 10 کانون به شماره تلفن 37782735 پذیرای مدارس و خانواده‌ها است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.