سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 14:39 - دوشنبه 20 بهمن 1393

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان:

۲۲ بهمن شناسنامه نظام اسلامی و بیعت دوباره با رهبری و شهدا است

یوم الله ۲۲ بهمن روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و شهدای دفاع مقدس از ارکان حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه اصفهان است تا به بدخواهان نشان دهند، حامی نظام اسلامی بعد از گذشت سالها از پیروزی انقلاب در سال۵۷ بوده خواهند ماند.

رسول یاحی در گفتگو با اصفهان شرق، 22 بهمن را شناسنامه نظام اسلامی عنوان و اظهار کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام وفاداری مردم شهید پرور ایران و یادآور شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در سراسر کشور است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و شهدای دفاع مقدس از ارکان حضور حداکثری مردم همیشه در صحنه اصفهان است تا به بدخواهان نشان دهند، حامی نظام اسلامی در طول 36 سال بعد از انقلاب سال57 بوده و خواهند ماند.
وی با توجه به تمرکز دولت تدبیر و امید به سیاست خارجی متذکر شد: یکی از موفقیت های دولت یازدهم توجه به سیاست خارجی و ارتباط با خارجیان است و شرکت در راهپیمایی ایام الله پیامی است به طرف مذاکره کننده که مردم حامی نمایندگان خودشان بر سر میز مذاکره کننده با توجه به پیام رهبری هستند.
یاحی تصریح کرد: معاندین ایران اسلامی باید بدانند که مردم حامیان نظام و کماکان در صحنه می مانند و بر عملکرد مسئولین و خادمان نظام نظارت و هر کجا لازم باشد پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی هر ساله 22 بهمن تقویتی برای طرفداران نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان و خاری در چشم بدخواهان کشور است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.