سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 09:17 - دوشنبه 20 بهمن 1393

جلسه توجیهی متصدیان گاراژهای ضایعاتی شهر نصرآباد:

ضرورت انتقال کارگاه ضایعات آهن به خارج از شهر نصرآباد/ مسئولان اقدام کنند

فرمانده کلانتری 30 محمدآباد گفت: طبق قانون با فرد یا افراد خاطی که نسبت به تجمع ضایعات و آهن الات به شیوه غیر مستقیم اقدام کنند، برخورد و نسبت به پلمپ محل فعالیت اقدام خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق: جلسه  توجیهی ویژه متصدیان گاراژهای ضایعاتی شهر نصرآباد، در محل سالن جلسات شهرداری نصرآباد برگزار شد.

حسن براهیمی، ضمن ابلاغ دستور العمل نحوه اداره محل تجمیع و تفکیک ضایعات قابل بازیافت به فعالان این شغل؛ بر ضرورت نداشتن آلودگی و مزاحمت، عدم خرید اجناس و اموال اوراقی، اسقاطی و سرقتی و پرهیز از خرید آهن آلات فاقد فاکتور تاکید نمود.

فرمانده کلانتری 30 محمدآباد افزود: در صورت عدم رعایت هر یک از موارد مذکور و همچنین انباشت ضایعات در خارج از محوطه کارگاه و رعایت نکردن نظافت طبق قانون با فرد یا افراد خاطی برخورد و نسبت به پلمپ محل فعالیت اقدام خواهد شد.

لازم به ذکر است به علت خشک سالی های اخیر عده زیادی از مردم بخش جرقویه که به امر کشاورزی و دامداری اشتغال داشته اند، شغل خود را از دست داده و از روی ناچاری به شغل های کاذب از جمله جمع آوری و تفکیک ضایعات روی آورده اند، که این شغل مشکلات و مخاطرات زیادی از لحاظ بهداشتی و اجتماعی در پی دارد.

 دستگاه های ذیربط از جمله بهداشت محیط و محیط زیست نظارت مستمری بر فعالیت این ها داشته باشند؛ ضمن این حضور این کارگاه ها در داخل و مجاورت بافت های مسکونی، دارای تبعات و مشکلاتی از لحاظ بهداشتی و ایجاد مزاحمت ناشی از سرو صدا و تردد خودروها و….. می باشد، که ضرورت دارد مسوولان امر با اختصاص زمین و آماده سازی زیر ساخت های مورد نیاز  نسبت به انتقال این نوع کارگاه ها  به خارج از شهرها و روستاها اقدام نمایند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.