سرویس: تولیدی » خبر پوششی 08:59 - دوشنبه 20 بهمن 1393

امام جمعه ورزنه:

مردم شرق اصفهان مشکلات را پای انقلاب نخواهند گذاشت/ حاکمیت اسلام دستاوردی که نظام به مردم هدیه کرد

مشاور اجتماعی استاندار در ادامه بیان داشت: نعمت انقلاب نعمت بسیار ارزشمندی است که باید ملت ایران قدردان آن باشند همانگونه که تابحال باعمل خود و حمایت خود نشان داده اند.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده در دیدار با مردم روستای قلعه امام از توابع بخش بن رود ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و حاکمیت الله است که به برکت دین واهلبیت(ع) زندگی برای انسانها باعث خیر و برکت و سعادتمندی بوده است.
مشاوراجتماعی استاندار در ادامه بیان داشت: نعمت انقلاب نعمت بسیار ارزشمندی است که باید ملت ایران قدردان آن باشند همانگونه که تابحال باعمل خود و حمایت خود نشان داده اند.
امام جمعه ورزنه به زمان طاغوت اشاره نمود و گفت: در زمان طاغوت نرسیدن به روستاهای دور افتاده سرلوحه کارشان بود ولی امروز به برکت انقلاب رسیدگی به مستضعفین و مردم روستانشین و عشایر جزء اولویت های کارمسئولین نظام می باشد.
حجت الاسلام صادق زاده خطاب به مسئولین اظهار داشت: مسئولین باید قدردان ولی نعمت هایشان که همین مردم هستند و این نعمت بسیار ارزنده و ارزشمند انقلاب باشند و با اعتمادی که مردم انقلابی و ولایتمدار به آنها دارند در رفع مشکلات و رسیدگی به وضعیت مردم تلاش گسترده و مضاعفی را انجام نمایند.
امام جمعه ورزنه در ارتباط با وضعیت موجود در منطقه شرق اصفهان بیان داشت: اگر امروز منطقه شرق اصفهان بخصوص بخش بن رود و شهر ورزنه دچار مشکلات بسیار زیاد می باشد مردم این مباحث را به پای انقلاب نمی بینند این مشکلات به واسطه بی تدبیری بعضی از مسئولین و مدیرانی است که بدون برنامه کارشناسی برای مردم به وجود آورده اند.
حجت الاسلام صادق زاده با اشاره به چگونگی فائق آمدن برمشکلات افزود: اولین و مهمترین کاری که برای رفع مشکلات باید همه چه مردم و چه مسئولین انجام بدهند توکل به خداوند متعال و توسل به اهلبیت عصمت و طهارت(ع) است و دوم عوض شدن نگرش مسئولین در ارتباط بابه حق دانستن حق آبه مردم و برگرداندن این حق به کشاورزان و احیای کشاورزی می باشد.
امام جمعه ورزنه در ادامه اظهار داشت: حیات و زنده ماندن تالاب بین المللی گاوخونی بستگی به احیای کشاورزی در منطقه حوزه آب ریز زاینده رود دارد و وقتی این صنعت کشاورزی احیاشد هم تالاب بین المللی گاوخونی زنده خواهدشد و هم موجب پدیدآورشدن هزاران شغل است که دیگر نیازی به ایجاد اشتغال در منطقه نخواهیم داشت.
حجت الاسلام صادق زاده در پایان بیان داشت: وقتی که ماحق انسان ها و حیوانات و موجودات در روی زمین را غصب کنیم مطمئنا طبیعت هم باقوه قهریه خود برخورد خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.