سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 01:17 - دوشنبه 20 بهمن 1393

رئيس اسبق آموزش و پرورش جلگه:

بصیرت تا پیروی از خط ولایت فقیه، دستاورد انقلاب برای شهر صفار هرندی بود

رئيس اسبق آموزش و پرورش جلگه گفت: بزرگترين دستاورد نهضت براي مردم شهر هرند آگاهي و بصيرت بود و در طول اين سي و شش سال نديديم كه آراء مردم شهر هرند به غير از خط امام و شهدا اختصاص يابد.

به گزارش مرادی هرندی خبرنگار اصفهان شرق از هرند:گاهی وقت ها تصاویر گویای سیر و تحولات زمان می باشد تا بتوان برای اندک لحظه ای شکوه سادگی و بی آلایشی مردان قدیم را درک کرد. لیکن جای حضور و بیان خاطره مردم، در بین مشتاقان شرق اصفهان خالی است و بر این اساس تصمیم بر آن شد تا از بین فرهیختگان شرق اصفهان، تعدادی را در جایگاه خاطره گو بنشانیم.

در دوران انقلاب و قبل از آن مردمی بودند که سینه ای مملو از درد و رنج داشتند و در انتظار درخشش ستاره ای از نوفال لوشاتو به سمت ایران بودند.

بمانعلي اميني رییس اسبق اموزش و پرورش جلگه در گفتگو با اصفهان شرق گفت: انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام فقيدمان حضرت امام خميني(ره) در چهار مرحله ي اگاه سازي و بيدارسازي، قيام، استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران، مرحله استكمال اتفاق افتاد.
مرحله اول انقلاب، مرحله اگاه سازي وبيدارسازي
مرحله اول مرحله اگاه سازي و بيدارسازي بود كه به آن نهضت گويند، نهضتي كه مبناي آن اسلام و دفاع از ارزشهاي اسلامي بود و اين مرحله از سال 42 شروع و تا سال 57 تداوم داشت؛ مردم هرند در اين ايام تمام قد به دنبال رهبري نهضت حركت كردند و با آگاهي كامل از نظام سلطه به دفاع از امام پرداختند؛ نوارهاي سخنراني امام و اعلاميه ها رااز نجف تهيه وبين مردم توزيع كردند حتي در اين مسير شهداي گرانقدري چون صفار هرندي را تقديم نهضت اسلامي نمودند و بزرگترين دستاورد نهضت براي مردم شهر هرند آگاهي و بصيرت بود و در طول اين سي و شش سال نديديم كه آراء مردم شهر هرند به غير از خط امام و شهدا اختصاص يابد.
مرحله دوم انقلاب،قيام
مرحله دوم انقلاب قيام بود؛قيام يعني برخاستن و حركت كردن،اين مرحله سال 57 اتفاق افتاد؛پس از اينكه مردم آگاه شدند، نوبت حركت رسيد، راهپيمايي هاي پرشور مردم و تعطيلي مغازه ها و تبديل مدارس به خاستگاه تظاهرات اعتراض بر عليه نظام سلطه وحتي حركت توده مردم هرند با پيشتازي روحانيت به سمت كوهپايه و پايين كشيدن نماد پنجاه سال حكومت پهلوي از سر درب پاسگاه ‍ژاندارمري آن شهر نمونه هايي از قيام مردم شهر هرند بود.
مرحله سوم انقلاب،مرحله استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران
مرحله سوم انقلاب، مرحله استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران در كشور بود؛در اين مرحله كه از سال 57 شروع وتا سال 68 ادامه يافت. مردم انقلابي شهر هرند قدم به قدم همپاي امام(ره) در تمام صحنه ها حضور يافتند و72 تن شهيد والا مقام تقديم اين نظام نمودند كه بعضي از آنها جزو سرداران بنام اين مرز وبوم بودند و در تمام انتخابات با آراء صددرصدي شركت كردند و هر كجا وجودشان لازم بود از نظام اسلامي حمايت كردند؛چه توفيق و دستاوردي بهتر از اينكه بتوانيم در استقرار نظام اسلامي كه بتواند پيش مقدمه قيام آخرين ذخيره الهي در زمين شود سهيم باشيم و لذا مردم خيلي راحت اين جمله را زمزمه مي كنند يا ابا عبداله يا ليتنا كنا معكم ونفوزفوزا عظيما.
مرحله چهارم انقلاب، مرحله استكمال يعني انتقال رهبري از رهبراول به رهبر دوم
مرحله چهارم انقلاب مرحله استكمال يعني انتقال رهبري از رهبر اول به رهبر دوم بود؛ اكثر انقلاب هاي جهان در اين مرحله شكست مي خورنداما ايران اسلامي با تمام وجود از جانشين امام راحل يعني حضرت امام خامنه اي دفاع كردند و اين پير فرزانه كه قطعاً از منويات حضرت صاحب الامر برخوردارند، اين انقلاب را در مراحل سنگين و پر خطر رهبري نمودند و نظام اسلامي مسير رشد و تعالي خود را با سرعت هرچه تمام تر مي پيمايد و مردم شهر هرند در دفاع از ولايت مطلقه فقيه تمام همت خود را مصروف داشتند و اين نيز يكي از بزرگترين دستاورد نظام براي مردم شهر شهيد پرور هرند مي باشد.
مردم شهر هرند و منطقه شرق اصفهان با صداي بلند اعلام مي كنند كه اي جبهه متحد كفر و نفاق اعم از داخلي و خارجي و حاكمه و غير حاكمه بدانيد اگر بخواهيد در مقابل دين ما بايستيد ما در مقابل همه ي دنياي شما خواهيم ايستاد،بحول الله تعالي
به مسئولين نيز اعلام مي كنيم چشم اميدشما به خدا وبه داخل ايران باشد،جبهه استكبار و صهيونيسم جز به نابودي ما فكر نمي كنند؛البته دنيا بايد بداند كه اين نظام،نظام وعده داده شده در كتب آسماني است كه:

ان الارض يرثها عبادي الصالحون.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.