سرویس: اجتماعی 00:44 - سه شنبه 21 آبان 1392

نماینده شهر اصفهان

حضور دکتر مقتدایی در بین عزاداران شهر ورزنه

نماینده شهر اصفهان در مجلس گفت: چگونه می توان از گاوخونی گذشت در صورتی که بخشی از استان اصفهان است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: همزمان با عزاداري سرور و سالار شهيدان آقا اباعبدالله الحسين(ع) دكتر مقدايي نماينده شهر اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در هیئت عزاداران تكيه امام رضا(ع) ورزنه، اولين هيئت مسكن مهر استان اصفهان حضور يافت.

وی با بیان اینکه هدف همه برگزار کنندگان مراسم ایام شهادت سرور و سالار شهیدان یکی است گفت: همه باید تلاش کنیم در جهت دستورات اسلام و منویات مقام معظم رهبری قدم بر داریم و این مراسم را به بهترین نحو برگزار نماییم و عشق و ارادت خالصانه به اباعبدالله الحسین(ع) سند افتخار مردم این سرزمین است.

در ادامه از ارشاد عزاداران و سخنراني كوتاهي به سوالات و مشكلات بخش بن رود و شهر ورزنه كه از طرف جوانان شهر ورزنه مطرح شد پاسخ داد. عمده اين سوالات مربوط به مشكل بي آبي و وضع دشوار زندگی مردم ورزنه، صنعت و فرمانداري سبا و مصوبات اجرا نشده در زمینه ی کم آبی  بود.

دکتر مقتدایی در ادامه قول مساعد داد كه پيگيرهاي لازم انجام گيرد و گفت نهايت تلاش خود را براي احياي مجدد تالاب گاوخوني انجام می دهم.

99

در ادامه بيان كرد كه گاوخوني يك اسم يايك محل جغرافيايي و يا يك پديده معمولي نيست و بخشي از استان اصفهان است و چگونه مي توانيم از آن بگذريم .

در پایان اين مراسم جابر عضو شوراي اسلامي شهر ورزنه به نمایندگی به عملكرد مسئولين استاني و كشوري در رابطه به اجرا نشدن مصوبات 9گانه مربوط به كشاورزان شرق اصفهان و شهر ورزنه اشاره واز دكتر مقتدايي خواست براي اجرا شدن آنها اقدام نمايد.
Vater MarklllIMG_0266

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.