سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:34 - دوشنبه 20 بهمن 1393

۱۱ رشته

جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح استان اصفهان برگزار شد

مرحله سوم جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح استان اصفهان در ۱۱ رشته به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان اجرا شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مرحله سوم جشنواره فرهنگی ورزشی نیروهای مسلح استان اصفهان در ۱۱ رشته فوتسال، والیبال، شنا، تنیس روی میز، کشتی، کاراته، تکواندو، تیراندازی بادی، کوهنوردی و کویرپیمایی و همایش پیاده‌روی با منتخبان حضور یگان‌های نظامی و انتظامی انجام شد.

مسابقات کشتی، کاراته و تکواندو روز پنجشنبه 16 بهمن ماه  به میزبانی گروه موشکی 15 خرداد برگزار شد.

در رشته کشتی مسابقات در 8 وزن و با حضور 55 نفر شرکت کننده پیگیری شد که تیم‌های هوانیروز آجا، گروه 44 توپخانه و پدافند هوایی آجا مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

مسابقات رشته تکواندو با حضور 36 نفر انجام شد که در پایان تیم‌های گروه موشکی 15 خرداد، هسا و لشکر 8 نجف اشرف به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم تیمی را به دست آوردند.

در رشته کاراته هم 115 نفر ورزشکار در 7 وزن حضور داشتند که در پایان تیم‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در مسابقات شنا که به میزبانی استخر شهید بختیار سپاه صاحب‌الزمان(عج) برگزار شد، 40 نفر شناگر حضور داشتند که در پایان تیم‌های سپاه صاحب الزمان(عج)،هسا و پایگاه هوایی شهید بابایی آجا مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات تنیس روی میز ویژه فرزندان دختر وپسر به صورت انفرادی به میزبانی سالن ورزشی مجموعه شهید آقابابایی سپاه برگزار شد.

در مسابقات تیراندازی بادی که به میزبانی سالن تیراندازی مجموعه ورزشی 22 بهمن ارتش برگزار شد 35 نفر تیرانداز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مجموع تفنگ و تپانچه تیم‌های شهید بهشتی ناجا، سپاه صاحب‌الزمان وهسا(به صورت مشترک) و ارشد آجا مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته کوهنوردی هم 23 نفر از کوهنوردان یگان های نظامی و انتظامی استان در روز سه شنبه 14 بهمن ماه جاری موفق به صعود به قله کرگز شدند.

در کوه پیمایی هم منتخبان خواهران از یگان‌ها کوه کلاه قاضی را در روز پنچشنبه 16 بهمن ماه جاری فتح کردند.

در مسابقات فوتسال هم که به میزبانی گروه 40 مهندسی صاحب الزمان(عج) سپاه برگزار شد، از روز آخر مرحله گروهی 8 مسابقه انجام شد و چهره تیم‌های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد.

تیم‌های سپاه صاحب‌الزمان(عج)، هسا، فرماندهی ناجا، هوانیروز آجا، نیروی هوایی ارتش، گروه 55 توپخانه، گروه 44 توپخانه و پدافند هوایی ارتش موفق به صعود به مرحله حذفی شدند که مسابقات این مرحله در روز 30 بهمن پیگیری می‌شود.

در رقابت‌های والیبال که به میزبانی هوانیروز ارتش ودانشکده پرواز سپاه برگزار شد، روز آخر مرحله گروهی پیگیری شد که در پایان تیم‌های یگان ویژه ناجا، هوانیروز آجا، فرماندهی ناجا، نیروی هوایی ارتش، پدافند هوایی ارتش، سپاه صاحب‌الزمان(عج) و گروه 55 توپخانه موفق به صعود به مرحله حذفی شدند که مسابقات این مرحله در روز 30 بهمن پیگیری می‌شود.

در همایش پیاده روی گرامیداشت 12 بهمن ویژه نیروهای وظیفه از مسیر میدان انقلاب تا گلستان شهدا تعداد 800 نفر از 15 یگان نظامی و انتظامی شرکت کردند و در پایان به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

آئین اختتامیه این جشنواره در دهه نخست اسفند امسال برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

منبع:تسنیم

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.