سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - دوشنبه 20 بهمن 1393

رئیس شورای شهر اصفهان:

محرومیت‌زدایی از مناطق محروم از اولویت‌های شهرداری باشد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهر باید از اولویت‌های شهرداری باشد و این مهم باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رضا امینی در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی منطقه 14 با اشاره به اهمیت اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در راستای توسعه و پیشرفت مناطق اظهار کرد: روبان‌چینی از طرح‌های شهرداری در این منطقه سبب ایجاد شادی و نشاط در بین مردم می‌شود و این موضوع شیرینی خاصی به دنبال دارد.

وی ضمن تشکر از نیرو‌های خدوم شهرداری منطقه 7 اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: مدیران و برنامه‌ریزان شهرداری نقش مهمی در راستای اجرا و بهره‌برداری از این پروژه‌ها داشته‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های شورای شهر تصریح کرد: محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهر باید از اولویت‌های شهرداری باشد و این مهم باید به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه محرومیت‌زدایی از کالبد منطقه 14 یکی از رویکرد‌های مدیریت شهری و شهرداری منطقه 14 اصفهان است، اضافه کرد: مردم منطقه 14 اصفهان از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند و مردم این منطقه مردمی با بصیرت و با‌شعور هستند.

امینی با بیان اینکه مردم این منطقه با بصیرت خود همیشه در تمام صحنه‌ها حضور دارند، تاکید کرد: تلاش‌های کارکنان و نیرو‌های خدوم شهرداری در بسیاری از زمان‌ها از چشم بینندگان پنهان بوده اما تمام مردم از خدمات ارائه شده توسط این افراد بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.