سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - دوشنبه 20 بهمن 1393

رئیس پلیس آگاهی اصفهان:

محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در اصفهان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، ‌محموله پوشاک خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال قبل از رسیدن به بازار کشف و توقیف شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ ستار خسروی با بیان این مطلب اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در ادامه مأموریت‌های ویژه مقابله با دپو و توزیع کالاهای خارجی قاچاق در سطح استان با رصد انبارهای سطح شهر اصفهان از فعالیت غیر‌قانونی فردی در نگهداری و دپوی کالاهای قاچاق مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات و اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند، که در نتیجه این عملیات تعداد 50 کیسه حاوی پوشاک خارجی فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و قاچاق کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده یک میلیارد و 300 میلیون ریال بوده، بیان کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع و سریع ماموران از تزریق این محموله به بازار اصفهان جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ خسروی با اشاره به پلمب انبار مذکور با دستور مقام قضایی گفت: در این زمینه 2 فرد متخلف دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی استان شدند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.