سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - دوشنبه 20 بهمن 1393

معاون ‌ارشاد اصفهان

جشنواره فیلم فجر به دلیل مشکلات مالی در اصفهان برگزار نشد

معاون ‌اداره‌کل فرهنگ و ارشاد ‌اصفهان با بیان اینکه این استان درخواست اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را داشته است، گفت: جشنواره فیلم فجر به دلیل مشکلات مالی در اصفهان برگزار نشد.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسین‌علی آقائیان‌زاده با اشاره به عدم اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان و دلایل آن اظهار داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد ‌اصفهان برای اجرای فیلم‌های جشنواره فیلم فجر درخواست داده بوده اما از سوی مرکز این درخواست موافقت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه قرار بود برخی فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در سینما هنر و تجربه اصفهان اکران شود، افزود: با این حال، تا این لحظه به ما هیچگونه مجوزی برای اکران فیلم‌ها نداده‌اند.

معاون ‌اداره‌کل فرهنگ و ارشاد ‌اصفهان بیان کرد: نه تنها ‌اصفهان بلکه در استان‌های دیگر نیز این جشنواره برگزار نشده و فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در آن‌ها اکران نمی‎شود.

وی تصریح کرد: اینکه چرا از سوی جشنواره فیلم فجر تهران در استان‌ها از جمله اصفهان اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر دلیل خاصی را اعلام نکرده‌اند، اما این موضوع می‌‌تواند بحث‌های مالی باشد زیرا باید به تهیه کننده‌ها مبلغی پرداخت شود.

آقائیان‌زاده در پاسخ به سئوالی درباره شایعات مطرح شده درباره عدم پرداخت هزینه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر از سوی ارشاد اصفهان تصریح کرد: هنگامی که مکاتبه برای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر به مرکز داده شد صحبتی بر پرداخت هزینه فیلم‌ها نبوده و اگر چنین موضوعی نیز مطرح می‌شد ارشاد اصفهان آن را برطرف می‌کرد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.