سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:30 - یکشنبه 19 بهمن 1393

همزمان با شب یوم الله ۲۲ بهمن/

طنین بانک الله اکبر در استان اصفهان

همزمان با شب یوم الله ۲۲ بهمن و سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بانک الله اکبر در سراسر استان اصفهان طنین انداز می شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ جعفر عسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان  گفت: همزمان با سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای گرامیداشت یوم الله 22 بهمن، بانک الله اکبر در استان اصفهان طنین انداز می شود.

 

وی افزود:در اصفهان مراسم نورافشانی و بانک تکبیر الله اکبر شامگاه 21 بهمن حدفاصل پل خواجو و پل بزرگمهر برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد:دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا تمام عاشقان و وارثان حقیقی انقلاب اسلامی ضمن تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی؛ خاطره دلاورمردی های انسان های حق جو و حق گرا را در افکار و اذهان زنده نگه دارند.

 

عسگری افزود: همزمان با ایام الله فجر انقلاب اسلامی با مشارکت کلیه دستگاه های اجرایی ویژه برنامه های بزرگداشت این ایام برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد:برگزاری سلسله مسابقات قرآنی، برگزاری مراسم های ویژه سالروز ورود امام به میهن اسلامی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردها، افتتاح پروزه های عمرانی و فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری همایش، برپایی خیمه های انقلاب، برگزاری جشننورافشانی و برپایی راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از اهم برنامه های گرامیداشت دهه فجر در سطح شهرستان های استان است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، حضور پرشور و باشکوه مردم در یوم الله 22 بهمن را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام و انقلاب دانست.

 

وی گفت: با اتحاد و همبستگی و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن به جهانیان اعلام می کنیم که با وجود دشمنی ها و توطئه های دشمنان، برای حراست از نظام و انقلاب همیشه در صحنه هستیم.

 

پایان پیام

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.