سرویس: غیر تولیدی » نقلی 00:02 - یکشنبه 19 بهمن 1393

استاندار اصفهان: مسئولیت ما در قبال مردم، سنگین تر شد

استاندار اصفهان با اشاره به حضور گسترده مردم این استان در استقبال از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، گفت: مسئولیت ما در قبال مردم قدرشناس استان اصفهان، بیش از پیش سنگین شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ « رسول زرگرپور » در مراسم گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان، اظهار کرد: سفر به اصفهان در طول 13 سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، با شکوه ترین حماسه ای است که در استقبال از ریاست جمهوری رقم خورد.

وی با بیان اینکه احترام به دولت، احترام به نظام است، افزود: مردم اصفهان حق مطلب را در استقبال از رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید ادا کردند و اکنون ما باید حق مطلب را برای این مردم ادا کنیم.

استاندار اصفهان با بیان اینکه به بلوغ سیاسی و قدرشناسی مردم اصفهان سر تعظیم فرود می آوریم، افزود: مردم اصفهان در استقبال از رئیس جمهوری حماسه آفریدند و با حضور گسترده خود در این مراسم، مسئولیت ما را دوچندان کردند.

وی اظهار امیدواری کرد: مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان با کمک مسئولین استان از این فرصت حداکثر استفاده را ببرند و از برکات این سفر بهره مند شوند.

استاندار اصفهان در ادامه با گرامیداشت 19 بهمن روز نیروی هوایی، گفت: حرکت بزرگ و حماسی نیروی هوایی در این روز در بیعت با امام خمینی(ره) در تاریح انقلاب ماندگار شد.

زرگرپور با گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: 19 بهمن سال 57 روز حماسه ادای احترام شورآفرینان نیروی هوایی درحضور امام (ره) بود و در این روز، همافران در انقلاب اسلامی ایران ماندگار شدند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه جهاد خودکفایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران از نیروی هوایی آغاز شد، اظهارکرد: به فرموده حضرت امام (ره) ، « نیروی هوایی، نیروی الهی است » و نیروی هوایی باید به این موضوع افتخار کند.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور به اصفهان، ایشان در ابتدا از وضعیت خانواده های شهدا و پایگاههای ارتش جویا شدند، افزود: این امر نشان از اهمیت نیروهای مسلح در نزد ایشان است.

وی افزود: دهه فجر یادآور اوج مبارزات ملت ایران با استکبار جهانی و لحظه های شیرین پیروزی انقلاب اسلامی است.

در این مراسم از کتاب رویدادها و حوادث لحظه به لحظه حضور موثر پایگاه شهید بابایی ارتش در سالهای دفاع مقدس رونمایی شد.

انتهای پیام

منبع:ایرنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.