سرویس: غیر تولیدی » نقلی 17:00 - یکشنبه 19 بهمن 1393

معاون عمران شهري شهرداري اصفهان خبرداد:

پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان

معاون عمران شهري شهرداري اصفهان اظهار داشت: پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان تاکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ علیرضا قاری قرآن با بیان این مطلب گفت: پروژه مرکز همایش های بین المللی اصفهان از سال ۹۰ آغاز به کار کرد و در حال حاضر نزدیک به ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: فضاهای پیشنهادی مجموعه شامل سالن اصلی، تالار چند منظوره، فضاهای خدماتی، اداری و رفاهی مي باشد ساخت یک هتل ۵ ستاره ۲۰۰ اتاقی در فضای ۲۰ هزار متر مربع، ویلاهای VIP طبق معماری ایرانی اسلامی، فضاهای اداری، رستوران و فضای سبز از دیگر فضاهای در نظر گرفته شده برای این مجموعه است.
معاون عمرانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مجموعه مرکز همایش بین المللی به صورت نیم کره در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: برای اجرای این طرح از مشاور خارجی کمک گرفته شد البته این مشاور خارجی با المان های تاریخی اصفهان آشنا بود.
قاری قرآن خاطرنشان کرد: در این راستا در معماری سقف این پروژه از معماری مسجد شیخ لطف اله در میدان امام(ره) استفاده شده است.
وی با اشاره به اینکه مرکز همایش های بین المللی اصفهان یکی از ابر پروژه های کشوری محسوب می شود، اظهار داشت: در اجرای این طرح از مصالح بومی البته با متدهای استاندارد روز دنیا مورد استفاده قرار گرفته است.
معاون عمرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم این پروژه را تا سال ۹۵ به اتمام برسانیم.

منبع:ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.