سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - یکشنبه 19 بهمن 1393

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان:

بزرگ‌ترین نماد دانشگاهی کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح شد

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: بزرگ‌ترین سردرب دانشگاه‌های کشور به عنوان یک نماد دانشگاهی و با هدف تسهیل در دسترسی به دانشگاه صنعتی اصفهان، هم‌زمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید محمود مدرس هاشمی در مراسم آغاز بهره‌برداری از این پروژه اظهار داشت: وسعت زمین و تعدد دانشگاهیان ساکن در این دانشگاه 2 عامل مهمی بوده که وجود چند مسیر ورود و خروج به این دانشگاه را ضروری کرده است.

وی با اشاره به اینکه طراحی پروژه سردرب دانشگاه صنعتی اصفهان و جاده شمالیِ آن از سال‌های گذشته آغاز و در چند سال گذشته سرعت گرفته بود، افزود: در دوره مدیریت جدید نیز با تصمیم برای اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام، فعالیت برای بهره‌بردای از این طرح سرعت گرفت و خوشبختانه هم‌زمان با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح شد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان بیان کرد: دانشگاهیان از این پس امکان استفاده از هر 2 درب ورودی را داشته و با توجه به ساختمان‌های موجود در دانشگاه و برای جغرافیایی آن‌ها، همچنان درب جنوبی دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان درب اصلی محسوب ‌‌شده و درب شمالی نیز برای تسهیل در دسترسی دانشگاهیان مورداستفاده قرار می‌گیرد.

این سازه پس از سردرب مسجد جامع یزد، بزرگ‌ترین سردرب ورودی در کشور محسوب می‌شود

مدیر دفتر فنی دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه این سردرب با الهام از آرم این دانشگاه در طول مدت 25 ماه ساخته شده، گفت: این سازه 27 متری پس از سردرب مسجد جامع یزد، بزرگ‌ترین سردرب ورودی در کشور محسوب می‌شود که با استفاده از 100 تن میل‌گرد و یک هزار و 100 متر‌مکعب بتن‌ریزی به بهره‌برداری رسیده است.

سید‌فرهاد قادریان، با اشاره به اینکه پروژه محوطه‌سازی سردرب دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در 4 هزار متر‌مربع به بهره‌برداری رسیده، تصریح کرد: در طول مدت انجام عملیات عمرانی این پروژه، با دقت‌نظر و تمهیداتی که صورت گرفته بود، کار اجرایی در ارتفاع 27 متری به موقع و بدون هیچ‌گونه حادثه جانی پایان یافت.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.