سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - یکشنبه 19 بهمن 1393

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر:

بیش از ۱۲ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: در طرح مسکن مهر ۱۲ هزار و ۱۲ واحد افتتاح شد که ۵۵۲ واحد آن به صورت پایلوت در شهرهای نجف‌آباد، تیران و کرون و رضوان‌شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد اصغری مهرآبادی هم‌زمان با دهه مبارک فجر و سفر هیئت دولت به استان اصفهان اظهار داشت: طرح مسکن مهر به عنوان یک طرح عظیم و گسترده در یک هزار و 130 شهر کشور در حال اجرا و تکمیل بوده و تاکنون یک میلیون و 700 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در کل کشور 23 هزار واحد تا پایان سال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: هم‌زمان با سفر هیئت دولت به استان اصفهان، ۱۲ هزار واحد در سطح استان در شهرهای زیر 25 هزار، بالای 25 هزار، شهر‌های جدید اصفهان و بافت فرسوده افتتاح و تحویل متقاضیان شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به اینکه آورده مردم در این پروژه‌ها 210 میلیون ریال و تسهیلات اعطائی 250 میلیون ریال بوده، بیان کرد: امیدوار هستیم اقدام دولت در طرح مسکن مهر توانسته باشد برای افرادی که نیازمند مسکن بوده‌اند سرپناه آبرومندی باشد.

وی تصریح کرد: تا پایان سال آتی 90 درصد پروژه مسکن به اتمام می‌رسد و تا سال 95 به غیر از چند استان پرونده مسکن مهر کشور بسته می‌شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.