سرویس: اجتماعی 00:01 - سه شنبه 21 آبان 1392

امام جمعه شهر ورزنه در مجمع خیرین این شهر گفت:

عدم برخورد احساسی در رابطه با مشکلات شرق اصفهان

مجمع خیرین بخش بن رود با حضور علما، مسئولین بخش و خیرین منطقه در دفتر امام جمعه شهر ورزنه برگزار گردید.

Vater Markjj
به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه شهر ورزنه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهارداشت:هدف از تشکیل مجمع خیرین در این ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) ایجاد یک فضای همدلی وصمیمیت درجهت رسیدگی به محرومین و مستضعفین است و اجر و پادشش رسیدگی به  اقشار مستضعف کمتر از عزاداری برای امام حسین(ع) نیست.
وی درجمع خیرین منطقه اعلام داشت:زمان آن رسیده که با اعتماد به دولت و کمک رسانی مردمی مشکلات شرق اصفهان در قانونمندی و پیگیری توام با عدم هر گونه کار احساسی انجام گیرد.
ایشان درادامه افزود: ساخت مدرسه، مسجد و مرکز درمانی وغیره بسیارخوب است ولی دراین زمان با توجه به خشکسالی و وضعیت معشیت مردم باید درامر رسیدگی به این مقوله تلاش جدی را انجام داد، مراجعات فراوانی را در این خصوص هرروز  به دفتر داریم که با همت شما عزیزان باید در جهت رفع این مشکلات قدم های بزرگی را برداریم.

 

Vater Markjj
درادامه جلسه حجت الاسلام باقری درسخنانی به کارهای انجام شده در34ساله انقلاب توسط خیرین اشاره نمود وگفت: خیلی از مساجد و حسینیه ها و بعضی ازمدارس و همچنین ساخت و ساز دانشگاه و تجهیز آن به همت خیرین بوده که باید ازاین تلاش ها قداردانی کرد و درادامه این کارها امروز  با جدیت بیشتری وارد عمل شویم.
این جلسه که با حضور خیرین و مسئولین برگزارشد با پیشنهاد یکی از خیرین جهت تاسیس صندق کمک به درمان بیماران خاص درمنطقه موافقت به عمل آمد که زیر نظر امام جمعه و روحانیون منطقه این کار به سرعت پیگیری وبه انجام برسد.
دراین جلسه ابتدا توسط یکی ازمداحان اهلبیت مرثیه سرایی ونوحه خوانی به مناسبت شهادت امام حسین(ع) انجام گرفت.

00 Vater Mark[[ Vater Mark]]]] Vater Mark99

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.