سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 00:01 - شنبه 18 بهمن 1393

امام جمعه شهر هرند:

حضور مردم در استقبال رییس جمهور میثاق با مقام معظم رهبری است

امام جمعه شهر هرند گفت: حضور بمنزله تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین کشور و میثاق دوباره با مقام معظم رهبری است و با این کار مردم دشمنان را یکبار دیگر مآیوس و ناکام کردند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی ستاد نماز جمعه شهر هرند: حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی در خطبه‌های اول نماز جمعه شهر هرند ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب پیرامون کرامات حضرت فاطمه معصومه (س) سخنانی را بیان نمود.
امام جمعه شهر هرند افزود: باید بیشتر با زندگانی این ائمه اشنا شویم و در مشکلات به انها توسل پیدا کنیم.
وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به مناسبتها هفته از حضور پر شور مردم در استقبال از ریاست جمهور در سفر به استان اصفهان تقدیر و تشکر کرد و گفت: در این سفر چند نکته مهم وجود داشت و اینکه مسئولین و مردم در سخت ترین شرایط در کنار هم و باهم هستند و این حضور بمنزله تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین کشور و میثاق دوباره با مقام معظم رهبری است و با این کار مردم دشمنان را یکبار دیگر مآیوس و ناکام کردند.

DSC09319
وی به حلیه گیرهای جدید دولت امریکا اشار ه کرد و خاطرنشان کرد: دولت امریکا طوری وانمود میکند که در تحریم ها دخیل نیست و مجلس سناءامریکا تصمیم گیرنده است.
ایشان از زحمات مسئولین و تشویق مردم در تحویل ماهواره های خود تقدیر وتشکر نمود و گفت: باید طوری برنامه ریزی شود که مردم بدون هیچگونه دغدغه و ترس ماهوارهای خود را تحویل دهند و در ازاء ان جایزه بگیرند.
امام جمعه هرند از مردم خواست تا با حضور چشمگیر خود در مراسم راهپیمائی 22 بهمن به دشمنان اعلام نمایندکه همچناه درراه امام ورهبر هستیند ودست از آرمانهای انقلاب اسلامی ورهبر بر نمی دارند .وبا این کار مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند کوبید.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “حضور مردم در استقبال رییس جمهور میثاق با مقام معظم رهبری است”

  1. بت گفت:

    کجا استقبال از رییس جمهور پرشور بود

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.