سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 09:26 - شنبه 18 بهمن 1393

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع):

شبكه های ماهواره به دنبال ايجاد شكاف بين جوانان و نوجوانان هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: ماهواره سلاح غربي ها در منازل مردم ماست.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: سرهنگ مهدی ساعي در حضور مردم ولایتمدار شهر اژیه ضمن تبريك سي و ششمين سالروز پيروزي انقلاب اسلامي به ملت بزرگ ايران اظهار داشت: در زمان نبي اكرم(ص) عده اي از ياران در انجام وظايف خود و ياري دين خدا سسستي و كم كاري مي كردند، لذا آيه 54 سوره مائده نازل شد. خدا در اين آيه مي فرمايد: «یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکافِرینَ » اي كساني كه ايمان آورديد اگر از دين و آئين خود برگرديد خداوند گروهى را مى آورد که آنها را دوست دارد و آنان نیز او را دوست دارند؛ در برابر مؤمنان متواضع و در برابر کافران سرسخت و نیرومندند و از سرزنش هیچ ملامتگرى هراسى ندارند.
فرمانده ناحیه امام علی(ع) افزود: ياران پيامبر از ايشان سوال مي كنند اين گروه چه كساني هستند؟ رسول اكرم(ص) دست به شانه سلمان فارسي زدند و فرمودند: اين مرد و هموطنان اويند كه اگر ايمان به ستاره ثریا بسته باشد و در آسمان ها قرار گیرد چنگ مي زنند و آن را بدست مي آورند. شان نزول اين آيه را ملت اسلامي ما در سال 57 به منصه ظهور رساندند و با پيروزي انقلاب اسلامي و پيروي از ولي فقيه و امام بزرگوار آرزوي هزار ساله شيعه را برآورده كردند و مشك محكمي بر دهان ابرقدرتها و زورگويان عالم زدند.

5
وی نظام سلطه را از اصلي ترين دشمنان انقلاب اسلامي ايران عنوان و گفت: از ابتداي انقلاب اسلامي وقتي دشمنان مي بينند گفتمان انقلاب با منافع و امنيت غرب و رژيم صهيونيستي منافات دارد براي براندازي اين انقلاب با تمام قوا وارد صحنه مي شود. نه تنها نظام سلطه بلكه كشورهاي عربي وابسته به آنان، گروههاي اپوزيسيون و ضد انقلاب، قدرت طلبان و تجديد نظر طلبان داخلي در راستاي منافع كشورهاي غرب در مسير كشتي انقلاب اسلامي موانع و چالشهايي را ايجاد مي كنند.
ساعی بیان کرد: مستكبران در يك قرن گذشته نظامي بنام نظام ليبرال دموكراسي را جهت تامين منافع غرب و امنيت رژيم جنايتكار صهيونيستي طراحي و بوجود آورده اند؛ نگاه اين نظام به ديگر كشورها و دولتها نگاه بزرگ منشي و كدخدامنشانه است.
وی خاطرنشان کرد: حضور هميشه در صحنه ملت مومن، متدين و انقلابي ايران اسلامي و حمايت مردم از ولي فقيه در عرصه هاي مختلف باعث شد نقشه و توطئه دشمنان بر ضد انقلاب اسلامي نقش بر آب شود و مشت محكمي به دهان مستكبران وارد آمد.

4
سرهنگ ساعي با اشاره به دستاوردهاي انقلاب اسلامي گفت: پيشرفتهاي سي و شش ساله جمهوري اسلامي با دوران طاغوت قابل مقايسه نيست. امروز پيشرفتها در حوزه سياسي الگويي براي ديگر كشورها شده است؛ مهمترين پيشرفت سياسي ما در طول انقلاب، سرنگوني رژيم طاغوت و حكومت ستمشاهي و استقرار نظام جمهوري اسلامي و ايجاد گفتماني مبتني بر اعتقادات، ارزشها و باورهاي اسلامي بود.
وی با توجه به موقعیت کشور ایران در جهان اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران در زمينه علمي رتبه شانزدهم دنيا را كسب كرده است. امروز كشور ما در تمام شاخه هاي علمي مانند فناوري هسته ايي، نانو تكنولوژی، ميكرو الكترونيك، رباتيك و بسياري ديگر از علوم بسرعت در حال پيشرفت است.
فرمانده ناحیه امام علی(ع) تصریح کرد: در دوران جنگ و دفاع مقدس كشور ما توانايي توليد ابتدائي ترين تجهيزات مانند سيم خاردار را نداشت؛ ولي امروز كشور با ساخت انواع هواپيماهاي جنگنده صاعقه و آذرخش، بالگرد، انواع موشكهاي بالستيك، كروز و انواع تجهيزات دفاعي و نظامي توانسته در مقابل دشمنان براي خود امنيت كسب نمايد. دشمن به كمك منافقان، گروههاي ضد انقلاب و قدرت طلبان داخلي مي خواست با براه انداختن فتنه سال 88 اين انقلاب و نظام را از بين ببرد ولي پس از 8 ماه غائله در روز 9 دي مردم با بصيرت و غيور ايران مشت محكمي بر دهان دشمنان زدند.

03
وی با اشاره به تغيير تاكتيك و روش دشمن در جنگ با نظام جمهوري اسلامي ايران گفت: اگر در زمان دفاع مقدس مرزهاي جنگي ما در بيرون از كشور عزيزمان بود امروز مرزهاي مبارزه به كوچه، بازار و خانه ها كشيده شده است.
فرمانده ناحيه امام علي (عليه السلام) خاطرنشان کرد: اين جنگ بسيار پنهان و نامحسوس است و دشمن در آن سابقه پيروزي دارد. در طول تاريخ اسلام، دشمنان در بيشتر جنگهاي سخت و نيم سخت از مسلمانان شكست خورده اند ولي در جنگ نرم پيروز شده است. امروز رژيم صهيونيستي كودك كش با در دست گرفتن نود و هشت درصد مديريت غول رسانه ايي دنيا و با استفاده از وسايل ارتباط جعمي، شبكه هاي مجازي و ماهواره در صدد همراه كردن افكار عمومي جهت تامين امنيت و منافع اسرائيل است.
وی ماهواره را سلاح غربی ها عنوان کرد و ادامه داد: ماهواره سلاح غربي ها در منازل مردم ماست بخاطر اينكه آنها از طريق شبكه هاي ماهواره ايي بدنبال تسخير افكار و ايجاد شكاف بين جوانان و نوجوانان با اعتقادات و ارزشها يي كه باعث پيروزي انقلاب اسلامي شد هستند.

07
ساعی عنوان کرد: پس از دوران دفاع مقدس رهبر معظم انقلاب فرياد تهاجم فرهنگي، شبيخون فرهنگي، ناتوي فرهنگي و جنگ نرم را بر آوردند ولي متاسفانه كسي گوش نداد و امروزه وقتي ايشان مي فرمايدند كه دنيا در حال شكل گيري نظم نوين جهاني است و ما بايد در اين شكل گيري نقش داشته باشيم ولي باز كسي آنچنان كه بايد و شايد گوش بفرمان ولي فقيه نمي دهد.
وی با تاکید بر سبک زندگی اسلامی اذعان کرد: دشمن با ترويج فساد و فحشا، بي بند و باري در بين جوانان و نوجوانان و خانواده ها از طريق مديريت شبكه هاي رسانه ايي در حال نفوذ است. نتانياهو به كميته سلاح آمريكا مي گويد انقلاب اسلامي ايراني را بايد از طريق تلويزيون از بين ببريد و با ترويج سبك زندگي غربي بجاي سبك زندگي اسلامي بسوي غرب گرايش پيدا مي كنند.
فرمانده ناحیه بسیج(ع) افزود: سازمان بسيج از اوايل ماه مبارك رمضان طرح بيان آسيب هاي شبكه هاي ماهواره ايي را آغاز نموده است. بحمدالله بسياري از كساني كه اين سلاح غربي ها را در خانه هاي خود داشتند، نسبت به آسيب هاي آن توجيه شدند و هم اكنون با 10 درصد كاهش استفاده از ماهواره روبرو شديم. در راستاي اين طرح حوزه ها و پايگاههاي بسيج آماده جمع آوري داوطلبانه گيرنده هاي ماهواره و تحويل گيرنده ديجتال هستند.

02 05 06

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.