سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:30 - شنبه 18 بهمن 1393

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان:

بیعت همافران با امام راحل زمینه‌ساز انقلاب شد

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان با بیان اینکه نیروی هوایی در بیعت با امام راحل پیشتاز بوده است، گفت: بیعت پرسنل نیروی هوایی با امام راحل زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.

به گزارش اصفهان شرق؛   امیر سرتیپ خلبان مسعود روزخوش امروز به مناسبت روز 19 بهمن، روز نیروی هوایی و بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام راحل اظهار کرد: به طور یقین و قطعی و با سند و مدرک می‌گویم که واقعه روز 17 شهریور کار ارتشیان نبود.

وی ادامه داد: دلیل من بر این ادعا این است که پس از واقعه 17 شهریور، شاه به هر ارتشی مبلغ 900 تومان هدیه داد که بیش از یک‌هزار نفر از ارتشیان به نماینده امام مراجعه کردند و مبلغ 9 میلیون تومان هدایای خود را باز پس دادند.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان ضمن اشاره‌ای مختصر به مشکلات آن زمان ارتشیان برای بیعت تاریخی همافران با امام راحل، تصریح کرد: کارکنان نیروی هوایی برای رفتن به جلسه بیعت با امام راحل با مشکلاتی روبه‌رو بودند که تمام آن مشقت‌ها را به جان خریدند و چه بسا عده‌ای از پرسنل نیروی هوایی با نوشتن وصیت‌نامه‌های خود به این جلسه رفتند و با عزت با امام خود بیعت کردند.

وی بیان کرد: درایت امام راحل در جلسه بیعت همافران در روز 19 بهمن پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به منظور حفاظت از جان آنها مبنی بر دستور دادن برای عکس گرفتن از پشت سر آنها بی‌نظیر بود.

روزخوش با بیان اینکه نیروی هوایی در بیعت با امام راحل پیشتاز بوده است، گفت: بیعت پرسنل نیروی هوایی با امام راحل زمینه‌ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد، چرا که پس از آن کارکنان ارگان‌های متعدد فوج‌فوج برای بیعت با امام راحل و انقلاب آمدند.

وی افزود: نیروی هوایی نخستین نیرویی بود که به بدنه انقلاب پیوست و این امر نیز در روزهای نخستین جنگ تحمیلی نیز به اثبات رسید.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان دستگیری تروریست و جانی، عبدالمالک ریگی در یک اقدام مشترک با نیروهای گمنام امام زمان(عج) و پدافند هوایی را برگی زرین بر لوح افتخارات نیروی هوایی ارتش دانست.

وی در پایان اضافه کرد: در حال حاضر نیروهای مسلح و فرزندان انقلاب، کمترین خطا و اهمالی در انجام رسالت و ماموریت خود نخواهند کرد و تمام قد در مقابل دشمن با هوشیاری ایستاده‌اند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.