سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - شنبه 18 بهمن 1393

پدر شهید مصطفی احمدی روشن:

آرمان ما دست دادن با کدخدای ده نیست

پدر شهید مصطفی احمدی روشن گفت: آرمان ما دست دادن با کدخدای ده نیست واین نشان از بی بصیرتی دارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رحیم احمدی روشن  در اصفهان ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدای انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و ۸۳ شهید منطقه عاشق‌آباد اصفهان به خصوص شهدای هسته‌ای کشور، اظهار کرد: قدم برداشتن در راه کسب رضای خدا و رهبری پیامبرگونه امام راحل از جمله عواملی بود که باعث پیروزی ملت ایران در انقلاب شکوهمند اسلامی گردید.
وی گفت: اگر خداوند اراده کند، بندگان مستضعف خود را وارثان روی زمین قرار خواهد داد.
پدرشهید مصطفی احمدی روشن خاطرنشان کرد: برای خداوند مسلم بود مردمی مقاوم‌تر، صبورتر، قهرمان‌پرورتر و شهیدپرورتر از ملت ایران پیدا نکرد.
وی گفت: هر زمانی که من و خانواده‌ام احساس کنیم قدم‌های دولت در جهت مصالح و عظمت ایران است، حاضر خواهیم شد ارادت خود را به آنها نشان دهیم.
احمدی روشن با اشاره به آمادگی مردم ایران برای بودن در صحنه، خاطرنشان کرد: خداوند اگر از ملتی بیعت بگیرد، مسلما از آنها امتحان هم خواهد گرفت و این گونه نیست که آنها را به حال خود رها کند.
وی گفت: مردم ما در عرصه‌های گوناگون و در امتحانات مختلف، ثابت قدمی خود را به منصه ظهور گذاشته اند.
احمدی روشن ادامه داد: مردم ما برای این انقلاب عزیزترین دارایی‌های‌شان از جمله جگرگوشه‌ها و فرزندان خود را داده‌ و حتی اخمی به ابرو نیاوردند به طوری که هر خانواده‌ای حداقل یک شهید را دارد.
وی به بی کفایتی پادشاهان ایرانی اشاره کرد و گفت: در روزگاران گذشته و براثر بی کفایتی شاهان ایرانی، قسمت‌های وسیعی از خاک ایران همچون کشور بحرین فعلی در سیطره کشورهای همسایه‌ درآمده است.
پدرشهید احمدی روشن همچنین گفت: خداوند به کسانی که در راه خود ایثار کرده‌اند، بشارت داده است که آنها را یاری خواهد کرد؛ کسانی که مصیبت‌ها را تحمل کرده و صبوری به خرج دادند.
وی با بیان اینکه ملت ایران با عزت نفس بالایی در امتحانات گوناگون سربلند شده‌اند، اظهار داشت: قدر این ملت را باید دانست که مانند آن در کره زمین یافت نمی‌شود.
وی ادامه داد: مردم ما بالاترین نمره را در جهت پایداری و حمایت از رهبر و بندگی بی شائبه در راه خداوند کسب کرده و از مرحله شعب ابی‌طالب وارد مرحله بدر و احد شده‌اند.
احمدی روشن با بیان این که شهدا مستثنی از مردم نبوده و نیستند، گفت: شهادت آنها به این دلیل صورت گرفت که خداوند دستور داده بود در مقابل استکبار جهانی بایستند.
وی بصیرت و آگاهی را مهمترین شاخصه شهدا دانست و عنوان کرد: وقتی پسر ۱۲ ساله ما نارنجک به خود می بندد و زیر تانک می رود، این نشان از بصیرت بالای او دارد.
احمدی روشن تصریح کرد: آرمان ما دست دادن با کدخدای ده نیست واین نشان از بی بصیرتی دارد.
وی با بیان این که فرهنگ شهادت برای ما جاودانه است، یادآور شد: من به عنوان پدر شهید احمدی روشن اگر امروز آبرویی دارم به مدد الطاف والای این مردم و شهدا است.
احمدی روشن در بخش دیگر با اشاره به زندگی ارزشمند شهدا، بر تدوین کتاب براساس سیره شهدا تاکید و عنوان کرد: باید سیره زندگی شهدا کتاب شده و پس از آن به عنوان کتاب آموزشی در مدارس ما و به دانش آموزان تدریس شود.
وی در بخش دیگر سخنانش گفت: اگر آرمان این است که هر کسی دلش خواست به بهشت برود و هر کسی دلش خواست به جهنم، پس خلقت ائمه و پیامبران برای چه بوده است.
احمدی روشن ادامه داد: بعضی‌ها در این کشور می‌گویند که پا از خط قرمزها عقب نگذاشته‌اند در حالی که دروغ محض می‌گویند.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.