سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 21:50 - جمعه 17 بهمن 1393

امام جمعه شهر اژیه:

پخش آهنگ های مراسم استقبال از رییس جمهور در شان مردم اصفهان نبود

امام جمعه شهر اژیه افزود: مسئولین باید مواظب باشند با گفتار و اعمالشان این نظام را تضعیف نکنند و حقوق مردم را از بین نبرند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: حجت الاسلام شاهمیری در خطبه های نماز جمعه شهر اژیه با اشاره وظیفه سنگین مسئولین و مردم در قبال خون شهدا که برای حفظ و سربلندی انقلاب بر زمین ریخته شده است؛ گفت: ما اگر می خواستیم زیر سلطه آمریکا باشیم و امتیاز به این کشور بدهیم، پس چرا مبارزه و بزرگان و عزیزانمان را فدای انقلاب و نظام کردیم؟
امام جمعه شهر اژیه افزود: مسئولین باید مواظب باشند با گفتار و اعمالشان این نظام را تضعیف نکنند و حقوق مردم را از بین نبرند. در هفته های اخیر از برخی از مسئولین حرف های عجیبی که با شرع و قانون سازگار نیست شنیده می شود!

02
وی با اشاره به سفر روز چهارشنبه ریاست جمهور و استقبال خوب مردم اصفهان گفت: آسیب ها و ایراداتی به مراسم استقبال هست و امیدواریم این معایب به گوش مسئولین برسد و جهت رفع آن تلاش شود.
شاهمیری ادامه داد: یکی از ایرادات این است که مراسم و سخنرانی تا ساعت 12:45 دقیقه بطول انجامید علاوه بر اقامه نشدن نماز اول وقت اذان نیز پخش نشد. از آسیب های دیگر پخش آهنگهایی که در شان مردم مذهبی اصفهان نبود. این مردم شهید داده در مراسم های عروسی که چنین آهنگ هایی پخش می شود شرکت نمی کنند چرا باید این مراسم استقبال اینگونه برگزار شود؟ چرا اخیرا عده ای با اعمال خود با احکام اسلام مخالفت می کنند؟
وی در پایان متذکر شد: مجوز ارشاد ما باید یک مجوز اسلامی باشد. در هفته های گذشته شاهد بودیم که به زن مجوز خوانندگی داده اند که اعتراض مراجع را در پی داشته است. آیات و روایات ما مخالف خوانندگی زن برای مردان است.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “پخش آهنگ های مراسم استقبال از رییس جمهور در شان مردم اصفهان نبود”

  1. ورزنه ای گفت:

    ببینید چه ایرادهای بنی اسرائیلی میگیرن
    اینهمه فساد در کشور رخ داده یک کلام در موردش نمیگن در عوضش شدن کارشناس موسیقی و….
    بعد میگن چرا جوانها از نمازجمعه فرارین.
    خب همین کارها رو میکنین دیگه…

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.