سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - شنبه 18 بهمن 1393

یک متخصص طب سنتی تشریح کرد

سوپ جو و جوانه‌ها راهی برای رفع توده‌های چربی و کیست

یک متخصص طب سنتی گفت: سوپ جو همراه با سبزی‌های گرم مانند جعفری و ریحان و شوید برای پاک‌سازی بدن از توده‌های چربی و کیست‌ها مفید است. همچنین، مصرف جوانه‌ها موجب می‌شود که خود بدن به تحلیل مواد زائد بپردازد.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامرضا کردافشاری درباره تدابیر پاک‌سازی بدن از کیست و توده‌های چربی اظهار داشت: صمغ آنغوزه یکی از داروهایی است که برای از بین بردن مشکلات گوارشی و روده‌ای مفید است، اثرات این صمغ در اروپا مطاله شده است و به نتایج زیادی دست پیدا کردند.

به گفته وی صمغ آنغوزه اثرات فراوان دارد، بوعلی سینا می‌گوید مذیب هر جامدی است یعنی ذوب کننده هر جامدی در بدن است و اثراتش در رفع توده‌های چربی و کیست‌های داخلی بسیار زیاد است.

این متخصص طب سنتی بیان داشت: می‌توان به اندازه یک نخود از صمغ آنغوزه صبح و شب استفاده کرد، این صمغ در درمان بسیاری از بیماری‌های بلغمی و بیماری‌هایی که از تجمع مواد زائد ایجاد شدند مانند توده‌های چربی و کیست‌ها موثر است و اخیراً هم ثابت شده است که بر مشکلات کبدی و سلول‌های سرطانی نیز تاثر دارد.

کردافشاری افزود: ورزش کردن و رعایت تدابیر غذایی و اصلاح مزاج نیز برای رفع توده‌های چربی و کیست‌ها مفید است. همچنین، مصرف “سکنجبین عنصلی” نیز برای رفع توده‌های چربی و کیست بسیار مفید است، این سکنجبین در داروخانه‌های درمانگاه‌های طب سنتی وجود دارد که از پیاز عنصل تهیه می‌شود.

وی ادامه داد: دم کرده‌هایی مثل دم کرده بابونه، رازیانه، انیسون، بومادران و زیره سبز بدن را از مواد زائد تحلیل می‌برند و پاکسازی می‌کنند.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: غذاهای متفاوت دیگری هم برای پاکسازی بدن وجود دارد که می‌توان به سوپ جو اشاره کرد که بدن را پاکسازی می‌کند. همچنین، مصرف جوانه‌ها موجب می‌شود که به بدن مهلت داده شود که فضولات را از خود دفع کند، روغن مالی‌ و بادکش می‌تواند گرم کند و تحلیل برنده مواد زائد باشد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.