سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - شنبه 18 بهمن 1393

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی:

سازمان تأمین اجتماعی در راستای تحقق طرح تحول سلامت حرکت می‌کند

مدیرعامل سازمان تـأمین اجتماعی کشور گفت: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون با یک برنامه‌ریزی منسجم و در راستای تحقق طرح تحول سلامت حرکت می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید تقی نوربخش در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان در جمع مدیران و کارشناسان درمانی این بیمارستان به وسعت خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: این سازمان بزرگترین سازمان بیمه‌گر کشور به شمار می‌رود که حامی تولید و نیروی مولد کشور و زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی است.

وی افزود: هم اکنون سالیانه بیش از 3 میلیون بستری در مراکز ملکی و غیر ملکی از طریق خرید خدمات از 700 بیمارستان در سراسر کشور انجام می‌پذیرد که حدود 30 درصد از بستری‌ها در مراکز ملکی و در 80 بیمارستان این سازمان در قالب درمان مستقیم، خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تـأمین اجتماعی کشور بیان کرد: در بخش مراجعه سرپایی به مراکز درمانی ملکی و غیر ملکی سالانه بیش از 300 میلیون مراجعه صورت می‌گیرد که 100 میلیون از این مراجعان از مراکز ملکی خدمات دریافت می‌کنند.

وی نگاه سازمان را به درمان به عنوان یک مسئله کارشناسی و فنی دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون با یک برنامه‌ریزی منسجم و در راستای تحقق طرح تحول سلامت حرکت می‌کند.

طرح توسعه اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و با اعتبار 12 میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.