سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - شنبه 18 بهمن 1393

امام جمعه اصفهان:

استکبارستیزی از ارزش‌های انقلاب اسلامی است

امام جمعه اصفهان گفت: عدالت اجتماعی، مقاومت، استقامت و استکبارستیزی از ارزش‌های این نظام اسلامی بشمار می‌رود.

به گزارش اصفهان شرق؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به حضور پرشور مردم اصفهان در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور اظهار داشت: مردم اصفهان با حضور خود در مراسم استقبال از رئیس جمهور نشان دادند که همواره حامی نظام جمهوری اسلامی هستند و پا به پای آن حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه مشکلات استان اصفهان در این سفر به گوش مسئولان رسید، افزود: جلسات بسیار خوبی در این سفر برگزار شد و مسائل مورد نظر به دولت اعلام شد بنابراین امیدوار هستیم که این مشکلات برطرف شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: دشمنان در زمینه قیمت نفت حاضر هستند که به خود ضربه بزنند تا نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه ببیند اما به کوری چشم دشمنان، مردم ما در مسیر موفقیت با مقاومت همدلی خود پیش می‌روند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: خداوند راه درست را به افراد متقی نشان می‌دهد و امام خمینی(ره) وقتی شب 21 بهمن اعلام کردند که حکومت نظامی باید لغو شود، این اتفاق صورت گرفت و مردم توانستند رژیم پهلوی را ساقط کنند.

آیت‌الله طباطبائی‌نژاد با بیان اینکه مردم همواره پشتوانه ولایت فقیه بوده‌اند، گفت:  بقای انقلاب اسلامی به دلیل حمایت‌های مردمی از ولایت فقیه و این نکته است که امام خمینی(ره) و پس از آن، مقام معظم رهبری، به دنبال رضای خدا، استکبارستیزی و عزت حسینی در کنار دفاع از مردم مظلوم هستند.

وی 22 بهمن را روز حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: عدالت اجتماعی، مقاومت، استقامت و استکبارستیزی از ارزش‌های این نظام بشمار می‌رود و بدون شک مردم با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی امسال، مشت محکمی به دهان استکبار می‌زنند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.