سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 07:39 - شنبه 18 بهمن 1393

پیام تبریک شهردار زیار به مناسبت دهه فجر

فتح قله های پیشرفت کشور از دستاوردهای انقلاب است/ عزم راسخ مردم زیار برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

در آستانه فرا رسیدن دهه مبارک فجر، شهردار زیار، طی پیامی سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) و آغاز سی و ششمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش اصفهان شرق: سید رسول داودی گفت: خدای بزرگ را شاکریم که توفیق مرحمت فرمود تا در پرتو اندیشه های متعالی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری امام گونه مقام عظمای ولایت، 36 سال را همراه با عزت و سرافرازی طی نموده و امروز در حال فتح قله های بلند پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان هستیم.
شهردار زیار در ادامه افزود: امروز در هر بخش از ایران اسلامی زنان و مردان فداکار و فرزندان آینده سازش، کمر همت به آبادانی کشور بسته اند و این ویژگی بارز انقلاب ماست که خودباوری را به همه اقشار ملت و سطوح جامعه هدیه داده است، امروز شاهدیم که به فضل الهی، آرمان والای حضرت امام (ره) که صدور انقلاب بوده است، در حال شکوفایی است، آرزو و امید در دل همه کشورهای اسلامی منطقه جوانه زده و این افتخار انقلاب است که ملت های آزاده در مسیر آزادی خواهی و احیای هویت اسلامی خویش از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته اند.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: به همه شهروندان عزیز به ویژه مردم شهر زیار تبریک عرض می نمایم و علو درجات را برای روح بلند حضرت امام(ره)،شهداي گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس از درگاه ايزد متعال خواستارم.
سید رسول داودی در پایان از همه مردم شهر زیار و همچنین روستاهای همجوار دعوت کرد در مراسم با شکوه راهپیمایی 22 بهمن با عظمی راسخ و استوار همانند سالهای گذشته با شور و شعف شرکت کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.