سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:13 - شنبه 18 بهمن 1393

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان:

آماده همکاری با پلیس در انهدام مواد مخدر در شرق اصفهان هستیم

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان گفت: آماده اجرای انهدام مواد مخدر در شرق اصفهان هستیم و رییس نیروی انتظامی بخش جلگه، در این خصوص پیشنهاد بدهند.

سرهنگ غلامحسین صفری در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از هرند با توجه به راه اندازی اماکن فرهنگی در شرق اصفهان و اثر آن در کاهش میزان جرم اظهار داشت: شکی نیست که وجود اماکن رفاهی می تواند تا حدودی از گرایش جوانان به مواد مخدر جلوگیری به عمل آورد و شغل و کسب درآمد می تواند جزئی از این موارد باشد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان افزود: نیروی انتظامی عرصه مقابله با مواد مخدر را پیش رو دارد و قول می دهیم تا با تمام قدرت در این خصوص وارد شویم و چیزی که می طلبد در بحث تقاضا است باید همه دستگاهها در بحث تقاضا و پیشگیری فعال باشند.

وی بحث خشکسالی را از دیگر معضلات در این رابطه عنوان و خاطرنشان کرد: خشکسالی از معضلاتی است که می بایست در خصوص آن هم اندیشی شود و بحث اول در صحبت های ریاست جمهوری در اصفهان، خشکسالی بود که باید حل شود.

صفری درگیر شدن همه مسئولان در خصوص حل معضلات اجتماعی را مهم خواند و متذکر شد: خانواده ها، مردم و مسئولان باید کمک کنند و ما در این کار حساسیت جدی داریم و در هر جایی بحث کردیم نظر دادیم و نظرات دیگران را جمع کردیم. همچنین امیدواریم تا  آب دوباره به سرچشمه های زاینده رود برگردد و انشاءالله دست به دست هم دهیم و مشکل را حل خواهیم کرد.
وی در پاسخ به اینکه چرا نیروی انتظام بحث انهدام مواد مخدر را در شرق استان انجام نمی دهد، بیان داشت: آماده اجرای انهدام مواد مخدر در شرق اصفهان هستیم و رییس نیروی انتظامی بخش جلگه، در این خصوص پیشنهاد بدهند تا بتوان هماهنگی ها را انجام دهیم و بتوانیم در سال جدید در صورتی که مسئولان و مردم در شرق اصفهان موافقت نمایند انهدام مواد مخدر را در این منطقه داشته باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.