سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 10:02 - شنبه 18 بهمن 1393

گزارشی از دستاوردهای انقلاب:

دستاوردهای فجر 57 از نگاه مسئولان شهر حسن آباد چه بود

چند تن از مسئولان شهر حسن آباد در مورد دستاوردهای دهه ی فجر 57 نظرات خود را بیان کردند.

مسئولین شهر حسن آباد در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا درباره دستاوردهای دهه ی فجر چنین بیان کردند:
عباس نوریان مدیریت آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا:

DSC01293 (2)
پیروزی انقلاب اسلامی ایران بعنوان مهمترین رویداد قرن برای مردم غیور ایران دستاوردهای بسیاری را بهمراه داشت که مهمترین آن رهایی از قید حکومت استبدادی و برقراری نظام جمهوری اسلامی بود. پیروزی انقلاب روح خود باوری را در ایران دمید و دروازه رسیدن به استقلال را به روی ملت ایران گشودو تمام توطئه هایی که توسط دشمنان برای براندازی نظام بکار گرفته شد فرصت طلایی برای ملت ایران به دنبال داشت.
نوریان در ادامه افزود:
اگر چه در برهه ای از زمان مردم ایران صدماتی را تحمل کردند ولی در دراز مدت با برنامه ریزی و شکیبایی پیامد های مثبتی ایجاد گردید و بطور خلاصه مهمترین دستاوردهای انقلاب می توان اینگونه دسته بندی کرد:
برقراری حکومت اسلامی با آرای مستقیم مردم
ارتقاء جایگاه سیاسی ایران در منطقه و جهان
نیل به استقلال در زمینه های مختلف از جمله سیاسی و اقتصادی
نهادینه شدن ارزشهای دینی در جامعهبجای ارزشهای طاغوتی
پیشرفت علمی مملکت با بهره گیری از فرصت پیش آمده در رابطه با تحریمها
حسین ایروانی شهردار شهر حسن آباد

شهردار
دهه ی فجر فرصتی برای باز خوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید این دستاوردها را به نسل جوان باز خوانی کنیم.
مهمترین دستاورد دهه ی فجر 57 رهایی ملت ایران از چنگ استبداد و استعمار و دستیابی به خود باوری ملی، حضور و مشارکت فعال برای پیشرفت و تعالی کشور در همه ی عرصه ها، حفظ ارزشهای دینی و انقلابی و آرمانهای اصلی در جامعه، برگزاری رفراندم و نقش مستقیم مردم در صحنه ها و تصمیم گیریهاو …. که باید همواره این سرمایه های بزرگ را قدر بدانیم.
ایروانی در ادامه افزود:
ایران علی زغم چالشها و محدودیت هایی که دشمنان نظام فراهم کردند دستاوردهای خوبی در ابعاد سیاسی، علمی، عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی کسب نموده است وخدمات نظام اسلامی در تمام ابعاد قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست وایران اسلامی در تمام زمینه ها در این مدت سی شش سال پیشرفت های شگرفی داشته است.
شیخ عباس صادقی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه علیا:

شیخ عباس صادقی
انقلاب اسلامی به تعبیر امام راحل انفجار نور بود چرا که نه تنها سرنوشت ایران بلکه معادلات بین المللی را بر هم زد.
انقلاب ایران در همه ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، نظامی و … دارای دستاوردهای عظیمی بوده است که چند نمونه بیان می شود:
سیاست نفی شرق و غرب یکی از دستاوردهای انقلاب بوده که امروز ما سیاست های دیکته شده هیچ کشوری را برای ایران نمی پذیریم یعنی قبول نمی کنیم که شرق و غرب برای ما تعیین تکلیف کنند.
دستاورد دیگر تحقیر آمریکاست در صحنه بین الملل می باشدکه هیچ حادثه ای به اندازه انقلاب ما نتوانسته است به حیثیت آمریکا ضربه بزند و سقوط شاه منحوس پهلوی در ایران که حافظ منافع آمریکاییها بود نمونه بارز آن است.
و دستاورد دیگر مطرح کردن اسلام در صحنه بین المللی است که در زمان بسیار کمی با وارد کردن اسلام در صحنه سیاست توانست مبادلات قدرت را در جهان تغییر دهد و امروز انقلاب ما به عنوان الگوی سیاسی و فکری ملت های جهان در آمده است و این خود یک دستاورد الهی می باشد و تمام دشمنی غرب با ایران به خاطر این است که توانست اسلام را وارد صحنه سیاست کند و اسلام شدیدا با آموزه های غربی وخالف است و مانع بزرگی بر سر راه انان در اجرای طرح دهکده جهانی می باشد.
اگر چه انقلاب در تمام ابعاد دستاورد های زیادی به ارمغان آورده است و اگر از نظر زندگی در سخترین شرایط قرار بگیریم و از هیچ نعمت و مزیتی برخوردار نباشیم همین که در سایه حکومت توحیدی زندگی می کنیم و سایه کفر بر سرمان نیست بزرگترین و مبارکترین دستاورد انقلاب اسلامی است که موجب عزت در دنیا و آخرت می شود.
محمد طیبی فرمانده پایگاه بسیج شهید رجایی حسن اباد:

DSC04104 (2)
دهه ی فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد که باید برای جوانان و نوجوانان نسل چهارم انقلاب بیان شود:
یکی از دستاورد های انقلاب حفظ ارزشهای دینی و اسلامی در جامعه و اشاعه فرهنگ آرمانهای اصلی انقلاب می باشد که موجب بصیرت افزایی جامعه و جوانان شده و موجب نا امیدی دشمنان شده است.
دستاورد های دیگر در این مدت سی اندی سال پیشرفتهای علمی در کشور، حضور مردم در صحنه های مختلف ( انتخابات ) و دخالت در سرنوشت خود، زنده شدن ارزشهای دینی و قرانی در جامعه، وحدت و انسجام ملت در مقابل مستکبران جهان و ….

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.