سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:21 - جمعه 17 بهمن 1393

به مناسبت دهه فجر مطرح شد:

احیای هویت انقلابی در برنامه های دهه فجر لحاظ شود/ماهواره آخرین دستاورد ضد فرهنگی غرب بود

رییس اداره آموزش و پرورش بن رود گفت: احیای هویت دینی، انقلابی و ملی دانش آموزان از پارامترهای مهمی است که باید در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش پیرامون ضرورت گرامی‌داشت دهه فجر و انتقال آن به نسل چهارم انقلاب گفت: باید با برنامه‌های اصولی در راستای انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل‌های سوم و چهارم که انقلاب را ندیده‌اند بکوشیم.
حیدری در ادامه بیان کرد: دانش آموزان باید با رویدادهای انقلاب آشنا شوند و با توجه به گذشت ۳ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی نسل جدید باید نسبت به این رخداد عظیم آگاهی کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: احیای هویت دینی، انقلابی و ملی دانش آموزان، تربیت و پرورش جوانان، هماهنگی بین نهادهای شخصیت ساز مانند خانواده، رسانه‌ها و دستگاه تعلیم و تربیت و دانش آموزان از پارامترهای مهمی است که باید در برنامه‌های دهه فجر لحاظ شود.

صادقی بخشدار بن رود در این مراسم بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر یک فرصت برای ایجاد وحدت در عرصه سیاسی است و می‌تواند مظهر حماسه سیاسی و سبب وحدت بیش از پیش جامعه باشد.

صادقی بخشدار در ادامه به موضوع ماهواره با تاکید بر اینکه ورود ماهواره به محیط گرم خانواده موجب ویرانی بنیادهای اخلاقی خانواده و اجتماع می شود، موضوعاتی در خصوص شرایط فعلی تهدیدات سخت دشمن که اکنون به جنگ نرم تبدیل شده است نیز توضیحاتی ارائه داد.
وی همچنین در خصوص مضرات استفاده از ماهواره در اجتماع خصوصا در جمع خانواده گفت: ماهواره ها در واقع، آخرین دست آوردهای رسانه ای غرب برای تحقق اهدافی است که از سال ها پیش و با اتخاذ سیاست های امریکا برای رویارویی با انقلاب اسلامی، تحت عنوان تهاجم فرهنگی تدارک دیده شده است که در واقع این ابزار، به غرب این امکان را می دهد تا اینک از مسیری سر راست و کم هزینه و با هدف قرار دادن باورهای دینی و مبانی اخلاقی، محتوای این انقلاب را دستخوش چالش های تدریجی و القای فرهنگ انفعال و بی تفاوتی قرار دهد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.