سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - جمعه 17 بهمن 1393

با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی

طرح توسعه اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان افتتاح شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بهره‌برداری از طرح توسعه اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی آغاز شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ در این مراسم سید تقی دکتر در جمع مدیران و کارشناسان درمانی این بیمارستان در سخنانی به وسعت خدمات بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین اجتماعی اشاره و اظهار کرد: این سازمان بزرگ‌ترین سازمان بیمه‌گر کشور است که حامی تولید و  نیروی مولد کشور و زمینه‌ساز تحقق عدالت اجتماعی است.

نوربخش افزود: هم‌اکنون سالیانه بیش از سه میلیون بستری در مراکز ملکی و غیر ملکی از طریق خرید خدمات از 700 بیمارستان در سراسر کشور انجام می‌پذیرد که حدود 30 درصد از بستری‌ها در مراکز ملکی و در 80 بیمارستان این سازمان در قالب درمان مستقیم ، خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

وی افزود: در بخش مراجعه سرپایی به مراکز درمانی ملکی و غیر ملکی سالانه بیش از 300 میلیون مراجعه صورت می‌گیرد که 100 میلیون از این مراجعین از مراکز ملکی خدمات دریافت می‌کنند.

وی نگاه سازمان را به درمان به‌عنوان یک مسئله کارشناسی و فنی دانست و گفت: سازمان تأمین اجتماعی هم‌اکنون با یک برنامه‌ریزی منسجم و در راستای تحقق طرح تحول سلامت حرکت می‌کند.

شایان‌ذکر است طرح توسعه اورژانس بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان در زمینی به مساحت 1000 مترمربع و بااعتبار 12 میلیارد ریال احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.