سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - جمعه 17 بهمن 1393

سردار نقدی در یادواره شهدای آماد سپاه اصفهان:

شهدا ژست دوستی ما با شیطان بزرگ را نمی‌پسندند/ بهانه‌ای برای سازش و تسلیم نداریم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهدا نمی‌پسندند که مسئولان ما ژست دوستی با آمریکا بگیرند، گفت: با وجود نیروی انسانی، منابع غنی زیرزمینی و دانش بهانه‌ای برای سازش و تسلیم با استکبار نداریم.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار محمدرضا نقدی در یادواره شهدای آماد سپاه که در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در زمان پهلوی چنان فسادی جامعه ما را گرفته بود که خدمتکار سوئدی محمدرضا همه کاره دربار شده بود.

وی با بیان اینکه به این حد در آن زمان ذلیل بودیم که این خدمتکار حق هفت‌تیر کشیدن بر هر کسی در کاخ را داشت، افزود: 6 میلیون بشکه نفت از کشور خارج می‌شد اما اطراف تهران همه حلبی‌آباد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ارتش کشور در دست مستشاران آمریکایی بود، تصریح کرد: سازمان مدیریت، بانک مرکزی و وزارت کشور ما نیز در دست این مستشاران بود و با چنین ذلت و حقارتی زندگی می‌کردیم.

وی با اشاره به اینکه امروز پیشرفت‌های بی‌نظیری در علم و صنعت داشته‌ایم در حالی که پزشکان خارجی از فقیرترین کشورهای دنیا ما را معالجه می‌کردند، بیان کرد: ما در آن زمان ذلیل بودیم چراکه مهم‌ترین کشور اسلامی حامی صهیونیسم بودیم.

نقدی با بیان اینکه مهم‌ترین نقش پشتیبانان ما در دوران دفاع مقدس این بود که در اوج تحریم‌ها یک‌قدم عقب ننشستند، گفت: آنها با دور زدن تحریم‌ها و با اتکا به «ما می‌توانیم» به هر صورت که شده بود نگذاشتند این مسائل به خط مقدم رسوخ کند.

وی با اشاره به اینکه شهید صنیع‌خانی و سلسله بزرگ شهدای آماد نقش داشتند تا اثبات کنند که «ما می‌توانیم»، ابراز کرد: این یک معجزه بزرگ است که کشوری در برابر همه دنیا با دست خالی بایستد و ذره‌ای از خاکش را از دست ندهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خدا حجت را به ما تمام کرده بود که اگر با او باشیم یاری‌مان می‌کند، عنوان کرد: استقامت در این راه و استمرار راه شهدا خواسته رهبر معظم انقلاب از ماست و امروز نگهبان این میراث هستیم.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز همان تفکر در میان مسئولان ما باشد با نهایت شایستگی در یک محاصره صددرصد کشور قابل اداره شدن است، ادامه داد: مگر ما آن روز چه داشتیم، آن روز همه متخصصان ما توان نداشتند که 5 کیلو مواد منفجره را به بغداد پرتاب کنند.

نقدی با بیان اینکه امروز دانش، نیروی انسانی، مواد اولیه بی‌شمار و ابزار و وسایل صنعت به‌وفور داریم و به همین دلیل بهانه‌ای برای سازش و تسلیم نداریم، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به همین دلیل بر اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و هر کس باور ندارد با مطالعه زندگی شهدا اقتصاد مقاومتی را درک کند.

وی با اشاره به اینکه شهدا نمی‌پسندند که مسئولان ما ژست دوستی با شهید بگیرند چرا که ما دشمن استکبار هستیم، ادامه داد: امروز به حدی قدرت دشمن کم شده که حتی برای حمله به سوریه عقب‌نشینی می‌کنند و این از برکت خون شهداست.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.