سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - جمعه 17 بهمن 1393

وزیر ورزش و جوانان:

رفع مشکلات ورزش اصفهان باید در دستور کار قرار گیرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: شأن ورزش اصفهان باید بسیار بالاتر از وضعیت فعلیبوده و اصفهان در ورزش نیز باید نصف جهان باشد و رفع مشکلات ورزش اصفهان باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمود گودرزی در دیدار با کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار داشت: برای بنده سعادتی است که در جمع همکارانم در استان اصفهان هستم و بر خود لازم دانستم که با حضور در جمع شما از زحماتتان برای ورزش این استان و در نهایت اقتدار ورزش ایران اسلامی در دنیا تشکر کنم.

وی به مشکلات اخیر ورزش استان اصفهان اشاره کرد و افزود: اصفهان با مشکلات عدیده‌ای همچون مسدود شدن حساب‌های اداره‌کل و دیگر مسائل دست به گریبان است و از آنجا که با توجه به شرایط فعلی کار کردن در این استان به نوعی بسیار سخت است بنابراین زحمات آنها در این استان ستودنی است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: شأن ورزش اصفهان باید بسیار بالاتر از وضعیت فعلی باشد. مجموعه نیروی انسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان که در رأس آن مدیری توانمند، تحصیل‌کرده و دلسوز قرار گرفته از تحصیلکرده‌‌ها و با تجربه‌های این رشته تشکیل شده که در سایر استان‌ها حتی تهران چنین مجموعه‌ای دیده نمی‌‎شود.

وی افزود: با توجه به وجود چنین مجموعه توانمندی، این جمع فرهیخته ضرورتاً باید یک گام به جلو و یک پله به بالا ارتقا یابد بنابراین انتظار می‌رود استان اصفهان در امر ورزش و جوانان یکی از 3 استان برتر کشور باشد.

گودرزی تصریح کرد: در حوزه ورزش همگانی و ترغیب مردم به ورزش بیشتر تلاش کنید، اصفهان به لحاظ پیشینه تاریخی بسیار قوی و غنی که دارد نصف جهان نام گرفته، لذا انتظار می‌رود در ورزش نیز نصف‌ جهان باشد.

وی بیان کرد: امیدوار هستیم که مشکلات این اداره‌کل به زودی برطرف شود و با وجودی که با کسری بودجه مواجه هستیم اما باور داریم که این موضوع تنها با درایت و تلاش قابل رفع است چرا که اندیشه‌ها ثروت را تأمین می‌کنند.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.