سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - جمعه 17 بهمن 1393

رئیس دبیرخانه همایش بین المللی ادیان توحیدی در اصفهان:

بیش از ۱۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش بین المللی ادیان توحیدی ارسال شده است

رئیس دبیرخانه همایش بین المللی ادیان توحیدی ‌گفت: بیش از ۲۰۹ چیکده مقاله و ۱۵۱ اصل مقاله برای همایش ارسال شده ‌که از این تعداد ۸۶ مقاله پذیرش شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام و المسلمین حبیب ارزانی در آئین آغاز به کار همایش بین المللی ادیان توحیدی در اصفان اظهار داشت: از تعداد مقالات پذیرش شده از سوی هیئت داوران، 10 مقاله برتر، 26 مقاله برگزیده و 50 مقاله شایسته چاپ انتخاب شده ‌که بعد از ظهر امروز 30 مقاله آن در همایش ارائه می‌شود.

وی پیرامون انقلاب اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگترین رویداد تحول آفرین در حوزه دین با هدایت یک رهبر دینی و حرکت خداجو برای مقابله با تفکرات اومانیسم است.

رئیس دبیرخانه همایش بین المللی ادیان توحیدی با اشاره به اینکه انسان باید به سمت دین و معنویت بازگردد و مسیر انبیای الهی را طی کند، به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپائی اشاره کرد و بیان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی، فراخوانی به نسل جوان برای تازه کردن هوای تنفس و تلاش و کوشش برای کسب معنویت از منابع اصلی بود.

وی تصریح کرد: در قرون گذشته نیز علمای اصفهان با راه اندازی مرکزی به نام صفاخانه با نمایندگان مسیحیان گفت وگو و و نتایج این گفت‌وگو‌ها را در مجله «الاسلام» چاپ می‌کردند.

رئیس دبیرخانه ادیان توحیدی رهبر صابئین جهان، اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری، اسقف اعظم ارامنه تهران و شمال ایران، اسقف اعظم ارامنه اصفهان و جنوب، رییس انجمن کنکاش موبدان ایران و رهبر کلیمیان ایران در این همایش حضور دارند.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.