سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:15 - پنجشنبه 16 بهمن 1393

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

کشورهای حامی «رفع حصر» سران فتنه همان مدافعان شاه ملعون و صدام هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کشورهای حامی «رفع حصر» سران فتنه همان کشورهایی هستند که مدافع شاه ملعون و صدام بودند.

به گزارش اصفهان شرق؛  سردار محمدرضا نقدی در نشست فرماندهان واحدهای دانش‌آموزی استان اصفهان که در شهر درچه برگزار شد، لزوم آگاهی از سرمایه ها و ظرفیت ها داخلی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: این آگاهی منجر می‌شود تا سرمایه‌ها را از دست ندهیم و دشمن نتواند با انواع ترفندها بر ما غلبه کند زیرا آن همان دشمنی است که انواع جنایت‌ها را بر ما روا داشته است.

وی افزود: نمونه بارز این مسله همان کشورهایی است که از رفع حصر حمایت می کنند و سخن می‌گویند ولی آن‌ها همان‌هایی هستند که از شاه ملعون و صدام حمایت ‌کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین لزوم مطالعه دقیق زوایای مربوط به رژیم منحوس پهلوی را یادآور شد و افزود: توصیه می کنم خاطرات فردوست را مطالعه کنید تا با ابعاد اتفاقاتی که در دوران پهلوی رخ داده آشنا شویم و بدانیم محمدرضا پهلوی فقط 22 میلیارد دلار که معادل  300 هزار میلیارد تومان پول و سرمایه و ثروت بود را فقط برای خود خرج کرده بود.

وی مقایسه فسادهای مالی رژیم پهلوی در پرونده‌های فساد در جمهوری اسلامی ‌را اقدامی نادرست و ناصحیح دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی همواره در برابر پرونده‌های فساد با قاطعیت برخورد کرده است.

نقدی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برخورد با پرونده های فساد با قدرت و قاطعیت وارد عمل شده است گفت: ما میراث سنگینی را از شهدا به ارث گرفته‌ایم و باید امانتدار این میراث باشیم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.