سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:00 - پنجشنبه 16 بهمن 1393

بیش از ۱۳۰ هزار تماس از سوی اصفهانی‌ها در ستاد ریاست‌جمهوری ثبت شده است

تاکنون بیش از ۱۳۰ تماس ثبت شده به صورت فوری در ستاد ریاست جمهوری از طریق بهزیستی برای کمک به مددجویان انجام شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ در حاشیه سفر 2 روزه کاروان تدبیر و امید به اصفهان، رئیس دفتر ریاست جمهوری از غرفه بهزیستی بازدید کرد.

سعید صادقی با خیرمقدم به هیئت دولت برای حضور در اصفهان  با اشاره به اینکه در استان اصفهان 300 هزار معلول وجود دارد که از این تعداد 50 نفر معلول کم‌توان ذهنی و بقیه ناشنوا و نابینا هستند، اظهار داشت: در این رابطه با تشکیل شبکه‌هایی از سازمان‌های مردم‌نهاد سعی کرده‌ایم که به این مددجویان کمک کنیم.

وی افزود: برای نخستین‌بار در کشور، استاندار اصفهان با کاری ارزشمند یک معلول را به عنوان مشاور خود در امور معلولان انتخاب کرده و این موضوع عزت نفس زیادی را برای این اقشار ایجاد می‌کند تا فردی از خودشان که از نزدیک مشکلاتشان را لمس می‌کند به آن‌ها مشاوره بدهد و این موضوع می‌تواند برای هر مدیر دیگری الگوی خوبی باشد.

مدیر‌کل بهزیستی اصفهان خطاب به رئیس دفتر رئیس جمهور بیان کرد: امیدوار هستیم در راستای تسریع اصلاحیه قانون جامع اشتغال معلولان بتوانید کارهای ارزشمندی انجام دهید، تا این قشر که از توانمندی‌های زیادی برخوردارند بتوانند از ظرفیت‌هایی که دارند، استفاده کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان و عضو ستاد سفر ریاست جمهوری با اشاره به تماس‌های گرفته شده با این ستاد بیان کرد: بهزیستی اصفهان در راستای اطلاع‌رسانی به مردم سعی کرده، از طریق بنر و اطلاعیه‌های خبری به مردم اطلاع‌رسانی کند تا شهروندان اصفهانی بتوانند مشکلات و مسائلی که در رابطه با بهزیستی بوده را با این سامانه در میان بگذارند تا پیگیری شود‌.

علی‌اصغر شاهزیدی تصریح کرد: سازمان بهزیستی همچون دیگر سازمان‌ها پاسخگوی افراد نیازمند و کسانی بوده که با این سازمان ارتباط دارند‌.

وی از روند رو به رشد نحوه ارتباط با سازمان بهزیستی اصفهان ابراز خشنودی کرد و خاطرنشان کرد: به دلیل ایجاد ارتباط تلفنی با اپراتورها، کیفیت ارتباط با مددجویان تسهیل شده و به این طریق می‌توانیم خدمات بهتری را در کمترین زمان ممکن ارائه دهیم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی اصفهان گفت: تاکنون بیش از ۱۳۰ تماس ثبت شده به صورت فوری در ستاد ریاست جمهوری از طریق بهزیستی برای کمک به مددجویان انجام شده است.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.