سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - پنجشنبه 16 بهمن 1393

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان:

صنعت گردشگری اصفهان نیازمند سرمایه‌گذاری است

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: صنعت گردشگری استان نیازمند به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب یک بسته پیشنهادی آماده شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ خسرو کسائیان اظهار کرد: صنعت گردشگری استان نیازمند به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی است و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب یک بسته پیشنهادی آماده شده است.

رئیس اتاق اصفهان تمرکز دانشگاه‌های استان بر توسعه کارآفرینی را لازم و ضروری دانست و گفت:دانشگاه‌ها می‌توانند در تربیت نسل کارآفرین و تولید کننده نقش بسزایی داشته باشند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان در این نشست، توسعه ناپایدار و نامتناسب با سرزمین را یکی از چالش زیست محیطی استان اصفهان برشمرد و گفت: محیط زیست استان اصفهان به ویژه در بخش آب و هوا با چالش جدی روبه‌روست و توجه به مشاغل سبز می‌تواند بخشی از این چالش را برطرف کند.

حمید ظهرابی افزود: گردشگری مناطق طبیعی می‌تواند زمینه ایجاد مشاغل سبز را در استان اصفهان با توجه به ظرفیت‌های موجود فراهم سازد.

نشست تخصصی اصفهانی‌های مقیم خارج کشور با حضور معاون اجرایی و جانشین رئیس جمهور در شورای عالی ایرانیان مقیم خارج کشور با هدف بررسی ظرفیت‌های توسعه استان اصفهان و ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در سالن اجتماعات اتاق اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.