سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - پنجشنبه 16 بهمن 1393

نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد

مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور شهین‌دخت ملاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با حضور شهین‌دخت ملاوردی، معاون امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری برگزار شد.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم حضور داشت.

نمایشگاه منطقه‌ای نقش‌آفرینی زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی در سالن همایش‌های سیتی سنتر از 15 تا 22 بهمن در اصفهان برگزار می‌شود.

روز 15 بهمن در عناوین روز شمار دهه فجر روز انقلاب، زنان و سبک زندگی ایرانی اسلامی و استحکام خانواده نامگذاری شده است.

نمایشگاه همزمان با اصفهان در استان‌های البرز، بوشهر، خراسان رضوی، فارس، کرمانشاه و گیلان برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، استان اصفهان میزبان استان‌های قم، مرکزی، لرستان و چهارمحال و بختیاری بوده و موضوع برگزاری نمایشگاه، گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت تبیین نقش‌آفرینی زنان در اقتصاد مقاومتی است.

کارگاه‌های عمومی و تخصصی در حوزه اشتغال و کار آفرینی، ایجاد اتاق‌های گفت‌وگو در حوزه فعالیت اقتصادی و کارآفرینی زنان، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری آیین‌های فرهنگی، سنتی استان‌ها، برگزاری جشن‌های دهه فجر، جنگ‌های شبانه با حضور چهره‌های معروف هنرمندان استان‌ها، عرضه زمینه موثر اطلاعات و فرهنگ‌سازی درباره موضوعات مرتبط با خانواده نظیر اصلاح الگوی مصرف از جمله برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.