سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:44 - چهارشنبه 15 بهمن 1393

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون استان اصفهان:

اصفهان 6 هزار شهید کارگر دارد

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: این استان با دارا بودن بیش از 6 هزار شهید کارگر نقش مهمی در تحقق اهداف نظام اسلامی داشته است و توجه به خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان از اولویت‌ها است.

به گزارش اصفهان شرق؛ احمدرضا پرنده با اشاره به برکات دهه فجر اظهار کرد: کمیته‌های تخصصی در سطح استان برای گرامیداشت دهه مبارک فجر در نظر گرفته‌ شده است.

وی ادامه داد: یکی از این کمیته‌ها، کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان اصفهان است که مسئولیت آن با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است که در همین زمینه جلسات زیادی نیز تشکیل ‌شده است.

مدیر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر شاهد حضور گسترده کارگران و کارفرمایان در گلستان شهدا بودیم، علاوه بر آن مطابق هر سال برنامه‌ریزی‌های فراوانی برای حضور پرشکوه جامعه کارگری و کارفرمایی استان برای شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن‌ماه شکل ‌گرفته است.

وی با بیان اینکه در 38 واحد اقتصادی استان شاهد برگزاری جشن‌های بزرگ پیروزی انقلاب خواهیم بود، اعلام کرد: تجلیل از کارگران و نخبگان جامعه کارگری و تجلیل از خانواده شهدای کارگر از دیگر ویژه‌برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر استان است.

پرنده عنوان کرد: استان اصفهان با دارا بودن بیش از 6 هزار شهید کارگر نقش مهمی در تحقق اهداف نظام اسلامی داشته است، البته سعی شده بازدید از خانواده شهدا در طول سال انجام گیرد زیرا ما مدیون خون شهدا هستیم و توجه به خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان از اولویت‌های ما است.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.