سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:00 - چهارشنبه 15 بهمن 1393

توقيف محموله هاي 2 ميلياردي قاچاق در بازرسي پليس از انبار ها

با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان دو محموله كالاي قاچاق به ارزش دو ميليارد و 100 ميليون ريال كشف و دو نفر در اين زمينه دستگير شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ” ستار خسروي” رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: در ادامه طرح هاي مقابله با ورود و توزيع كالاهاي خارجي قاچاق كارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز اين پليس با رصد فعاليت انبارهاي تخليه بار درشهر اصفهان از نگهداري كالاي قاچاق در يكي از اين انبارها مطلع و با هماهنگي مقام قضائي از آن بازرسي به عمل آوردند.

وي افزود: در اين عمليات 325 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه خارجي قاچاق به ارزش 800 ميليون ريال كه همگي آنها فاقد هرگونه اسناد و مدارك مثبت گمركي بودند كشف و در اين زمينه يك نفر دستگير شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: همچنين كارآگاهان اين اداره در بازرسي از انبار تخليه باري ديگر محموله بزرگ پوشاك خارجي قاچاق به ارزش يك ميليارد و 300 ميليون ريال را كشف و يك نفر را در اين زمينه دستگير كردند.

سرهنگ خسروي عنوان داشت: محموله هاي قاچاق كشف شده به اداره گمرك استان منتقل و افراد متخلف نيز جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل شدند.

انتهاي خبر

منبع:پلیس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.