سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 12:12 - سه شنبه 14 بهمن 1393

بخشدار بخش مرکزی اصفهان خبر داد:

حضور با شکوه مردم بخش مرکزی در استقبال از رییس جمهور کشور

بخشدار بخش مرکزی از حضور باشکوه مردم بخش مرکزی در جشن انقلاب و استقبال از ریاست جمهوری کشور در میدان امام اصفهان خبر داد.

محمدی در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به حضور ریاست جمهور کشور همزمان با جشن انقلاب اظهار داشت: ستاد برگزاری جشن انقلاب و استقبال از ریاست جمهور در سطح روستاها و شهرهای بخش مرکزی از طرف مردم و شورای مربوطه در جهت اعزام اهالی این بخش در دیدار مردمی با حجت الاسلام روحانی تشکیل شد.

بخشدار بخش مرکزی افزود: ستاد استقبال با برنامه ریزی انجام شده با مدیریت بخشدار بخش مرکزی، مسئولیت هدایت مردم، اطلاع رسانی در خصوص عملکرد خوب دولت تدبیر و امید خصوصا در توسعه روستاها را به اطلاع مردم رسانده و در خواست های کتبی مردم را در جهت انتقال به ریاست جمهوری و هیئت دولت دریافت نمود.

وی از برگزاری جلسه با کشاورزان و اصناف در سطح بخش خبر داد و گفت: بیان مسائل و مشکلات معیشتی، مشکل آب و محیط زیست و همچنین ارائه لیست کاملی از مشکلات بخش به ریاست جمهور، از جمله اقدامات انجام شده توسط ستاد مربوطه است.

بخشدار

محمدی خاطرنشان کرد: 160 اتوبوس آماده اعزام اهالی بخش مرکزی به میدان امام می باشد و همچنین بیش از 20 هزار بسته پذیرایی و برپایی ایستگاه صلواتی از تدارکات انجام گرفته در این خصوص است.

وی نصب بنر در طول مسیر اصلی مزین به عکس شهدا، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری با شعار های انقلابی را از دیگر موارد انجام شده از سوی ستاد عنوان و افزود: حضور مردم در این استقبال اعلام وفاداری به نظام، رهبری و هیئت دولت است و امیدواریم حضور ریاست جمهور برای مردم پرخیر و برکت باشد.

بخشدار بخش مرکزی در پایان بیان کرد: از مردم خوب و مهمان نواز شهرستان اصفهان مخصوصا بخش مرکزی درخواست میهمان نوازی و حضور یکپارچه در میدان امام را داریم و بر این اساس راس ساعت 7 صبح روز چهارشنبه از روبروی دهیاری های هر روستا اتوبوس ها به سمت میدان امام درحرکت می باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.