اصفهان شرق

بهره‌برداری از 143 کلاس درس در اصفهان

کدخبر: 52098
1393/11/15 در ساعت 14:00

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگر‌پور در مراسم افتتاحیه پروژه‌های آموزشی، پرورشی و ورزشی اصفهان توسط رئیس جمهور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان به عنوان یک استان سیاسی، مردمی و با بلوغ سیاسی در سطح کشور شناخته شده است و مردمی بودن یکی از شاخصه‌های اصلی استان اصفهان تلقی می‌شود.

وی به اهمیت آموزش و پرورش در توسعه کشور اشاره کرد و ادامه داد: در سفر آقای رئیس جمهور و هیئت دولت به اصفهان یک روز به افتتاح پروژه‌های آموزش و پرورش اختصاص داده شده و این موضوع حاکی از توجه هیئت دولت به آموزش و پرورش است.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه همزمان با سی و ششمین پیروزی انقلاب اسلامی ایران 29 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان افتتاح شد، تصریح کرد: در حال حاضر و در گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران از 143 کلاس درس در استان اصفهان بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه این 143 کلاس درس با زیر‌بنای 24 هزار و 505 متر مربع احداث شده‌اند، اضافه کرد: بالغ بر 310 میلیارد ریال برای تکمیل و اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

زرگر‌پور حضور هیئت دولت در استان اصفهان را یک فرصت طلایی برای استان دانست و تاکید کرد: در این فرصت طلایی مردم استان می‌توانند خواسته‌های خود را از استاندار و هیئت دولت مطالبه کنند و به دنبال این سفر فضای مثبتی برای رفع مشکلات مردم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس