اصفهان شرق

مخابرات اصفهان با ۹۹۰ طرح نخستین استان در تعداد پروژه‌های دهه فجر است

کدخبر: 52089
1393/11/15 در ساعت 11:00

به گزارش اصفهان شرق؛ حسين كشائي اظهار داشت: تعداد طرح‌ها و پروژه‌های مخابراتی قابل بهره‌برداری به مناسبت دهه مبارک فجر سال ۱۳۹۳ استان اصفهان ۹۹۰ پروژه با اعتباري بالغ بر ۶۷۷,۹۵۴ ميليون ريال می‌باشد.

وی ادامه داد: تعداد ۹۹۰ پروژه و طرح آماده افتتاح استان اصفهان شامل ۳۱ پروژه مركزسوئيچ (نصب، توسعه)، ۳۳۲ سایت BTS ، ۱۴۴ پروژه فيبرنوري، ۱۰۷ پروژه ديتا و ۳۷۶ پروژه‌ی دیگر شامل ساختمان، GSM-WLL ، روستايي، راديو، WLL ، دكل، تلفن همگاني و…. است.

مديرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان پروژه‌های قابل بهره‌برداری به مناسبت دهه فجر را به تفکیک شهرستان، ۴۰۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۴۵ هزار و ۶۸۵ میلیون ریال در شهرستان اصفهان و ۳۰ پروژه با سرمایه گذاری ۲۷ هزار و ۳ میلیون ریال در مراکز تابعه عنوان کرد.

وی اظهار داشت: ۱۸ پروژه در شهرستان آران و بیدگل با هزینه‌ی ۹ هزار و ۴۲۹ میلیون ریال، ۲۵ پروژه در اردستان  با هزینه کرد ۱۰ هزار و ۵۰۳ میلیون  ریال، ۴ پروژه در بادرود با ۲هزار و ۹۰۷ میلیون ریال اعتبار و ۱۷ پروژه در برخوار با اعتبار ۷ هزار و ۳۹۲ میلیون ریال از دیگر پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر انقلاب است.

کشایی ادامه داد: همچنین در شهرستان تیران ۷ پروژه با اعتبار ۹هزار و ۳۰۰ میلیون ریال، چادگان ۸ پروژه با  ۲هزار و ۹۹۶ میلیون ریال، خمینی شهر ۸۷ پروژه با ۳۹ هزار و ۴۷ میلیون ریال، خوانسار ۵ پروژه با ۷۱۳ میلیون ریال و شاهین شهر و میمه ۲۹ پروژه با ۲۹ هزار و ۸۵۰  میلیون ریال اعتبار در ایام الله دهه‌ی فجر بهره برداری خواهد شد.

وی بیان داشت: شهرستان خوروبیابانک، دهاقان و سمیرم نیز هر کدام با ۲ پروژه قابل افتتاح به ترتیب با ۲۰۱، ۱۳۸ و ۷۴۳ میلیون ریال اعتبار در این ایام افتتاح خواهد شد.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان اصفهان تصریح داشت: شهرضا با ۳۰ پروژه‌ در قالب ۲۸ هزار و ۶۱۳ میلیون ریال سرمایه‌گذاری، فریدن با ۶ پروژه و ۸هزار و ۴۶۴ میلیون ریال اعتبار، فریدونشهر با ۴ پروژه و ۸۵۰ میلیون ریال اعتبار و فلاورجان با ۱۷ پروژه در قالب ۷هزار و ۸۷۳ میلیون ریال اعتبار نیز در لیست پروژه های قابل افتتاح قرار دارند.

وی افزود: شهرستان های فولادشهر، کاشان، گلپایگان و لنجان نیز به ترتیب با ۹، ۱۲۳، ۱۳ و ۲۵ پروژه نیز در ایام مبارک دهه فجر برنامه افتتاحیه دارند.

کشایی اضافه کرد: در شهرستان های مبارکه، نایین، نجف‌آباد و نطنز نیز به ترتیب افتتاحیه ۲۱، ۵، ۸۳ و ۱۰ پروژه را در این ایام خواهیم داشت.

منبع:مهر