سرویس: اجتماعی 23:51 - یکشنبه 19 آبان 1392

آنچه درباره ی قتل معاون وزیر صنعت میخواهید بدانید

یکی از معاونان وزیر صنعت، معدن و تجارت در حوالی خیابان گلبرگ در شرق تهران بر اثر شلیک گلوله به قتل رسید.

image21667
به گزارش اصفهان شرق، علی عبداللهی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور درباره جزئیات سوءقصد به جان رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهارداشت: حدود ساعت 20 و 30 دقیقه امشب مأموران راهنمایی و رانندگی در محدوده خیابان گلبرگ متوجه می‌شوند ماشینی از خیابانی که در آن حرکت می‌کرده از جاده منحرف‌شده و چراغش روشن است.

عبداللهی تأکید کرد: این اتفاق در حال بررسی است و با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ صحبت کرده‌ایم و نیروها را بسیج کرده‌اند تا هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون امنیتی‌انتظامی وزیر کشور تصریح‌کرد: با بررسی‌هایی که انجام می‌دهند مشخص می‌شود فردی که پشت فرمان نشسته بر اثر اصابت گلوله فوت کرده که بعد شناسایی هویت این فرد مشخص می‌شود وی صفدر رحمت‌آبادی از کارکنان قدیمی وزارت صنعت، معدن و تجارت و معاونت پارلمانی صنعت، معدن و تجارت است.

براساس شواهد موجود از آنجا که این فرد به وسیله شلیک گلوله به قتل رسیده است این فرضیه وجود دارد که قاتل در خودرو نشسته و سپس به مقتول شلیک کرده است.

بازپرس ویژه قتل تهران به همراه مسئولین پلیس امنیت تهران و سرپرست دادسرای جنایی در محل حادثه حضور داشته و در حال بررسی این حادثه هستند.

میرآبادی سرپرست دادسرای جنایی درباره فرضیه‌های موجود در این رابطه گفت: دستورات لازم توسط بازپرس سپیدنامه صادر شده است تا بررسی‌های کاملی در خصوص این حادثه انجام دهند.

منبع فارس

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.