سرویس: غیر تولیدی » نقلی 02:00 - سه شنبه 14 بهمن 1393

نايب رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران:

اصفهان‌ستیزی پایان یابد

نایب رئیس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران گفت: آقای رئیس جمهور می‌توانند کمک زیادی به برطرف شدن تفکر اصفهان‌ستیزی داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مصطفی رناسی با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان اظهار کرد: مشکل اساسی استان اصفهان در حال حاضر آب است که باید در سفر ریاست جمهوری به استان مورد پیگیری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه آب هم صنعت و هم محیط‌زیست استان را تحت تأثیر قرار داده است و مهم‌ترین خواسته مردم اصفهان از رئیس‌جمهور نیز توجه ویژه به موضوع آب در استان است یادآور شد: یکی دیگر از مسائلی که باید موردتوجه قرار گیرد، این است که اصفهان رتبه دوم کشور در میان استان‌ها در پرداخت مالیات را دارد اما در دریافت بودجه، همیشه اصفهان جز استان‌های آخر بوده است.

وی با بیان اینکه تفکر اصفهان ستیزی باید برطرف شود عنوان کرد: آقای رئیس‌ جمهور می‌توانند کمک زیادی به برطرف شدن این نوع تفکر در ارتباط با اصفهان داشته باشند.

رناسی اعلام کرد: آلودگی هوای در استان نیز به‌شدت زیاد است و باعث شیوع انواع بیماری‌ها همچون ام‌اس شده است که امیدواریم موضوع آلاینده‌ها نیز در سفر رئیس‌جمهور به استان موردتوجه قرار گیرد.

وی خواستار توجه ویژه به پروژه مترو در اصفهان شد و گفت: شاهد این هستیم که مترو در شهرهای بزرگ کشور راه‌اندازی شده و در حال ارائه خدمت به مردم است اما این پروژه در اصفهان سال‌ها است با مشکلاتی روبرو است و میزان آلودگی در استان نیز به دلیل عدم بهره‌برداری از مترو به‌ شدت افزایش داشته است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.