سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - سه شنبه 14 بهمن 1393

کاروان تدبیر و امید در ایستگاه سیزدهم

واشیانی‌پور: زاینده‌رود و پروژه ‌مترو اصفهان مورد توجه هیئت دولت قرار گیرد

سخنگوی شورای ‌شهر اصفهان گفت: اصفهان با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند که توجه به خشکی زاینده‌رود، توجه ویژه به مقوله سلامت مردم و پروژه به زمین مانده مترو اصفهان از انتظارات مردم این استان است.

به گزارش اصفهان شرق؛ پیرامون سفر کاروان تدبیر و امید به استان اصفهان اظهار داشت: به طور قطع سفر رئیس جمهور به اصفهان فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن مشکلات مردم استان در شهرها استان و روستاها است.

وی افزود: رئیس‌جمهور پیش از سفر به اصفهان به 12 استان دیگر نیز سفر کرده که بسیاری از آنها، استان‌های مرزی یا محروم بوده‌اند مانند زنجان، ایلام، خوزستان، سیستان و بلوچستان و موارد دیگر، این مسئله مبین این است که برای رئیس‌جمهور اصفهان از درجه اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سخنگوی شورای شهر اصفهان بیان کرد: سفر هیئت دولت به اصفهان خوبی برای نشان دادن مشکلاتی که مردم در اصفهان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مانند خشکی زاینده‌رود و وضعیت بد کشاورزان شرق اصفهان، آلودگی هوای شهر که یک خطر جدی برای سلامت مردم محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دولت انتظار می‌رود که یکی از اهداف، توجه ویژه به مقوله سلامت مردم، پروژه به زمین مانده مترو، که منتظر اعتبارات دولت است و هم‌چنین سالن اجلاس که قطعا برای اتمام و بهره‌برداری نیاز به اعتبارات دولتی دارد و بهینه سازی سیستم حمل و نقل شهری است.

واشیانی‌پور اظهار داشت: مسئولان باید در این فرصت مغتنم هوشیارانه مشکلات اصفهان را که مدت‌ها است مهر برخورداری را بر پیشانی دارد، به رئیس جمهور نشان دهند و سرعت در برطرف کردن آنها را که قطعا از مطالبات مردم از دولت تدبیر و امید است را بخواهند.

منبع: تسنيم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.