سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:00 - سه شنبه 14 بهمن 1393

استاندار اصفهان خبر داد:

سامانه 111 محور اصلی ارتباط مردم با رئیس جمهور

استاندار اصفهان گفت: سامانه 111 به‌ عنوان محور اصلی ارتباط مردم با رئیس‌ جمهور و هیئت دولت از 24 ساعت قبل از سفر تا 24 ساعت بعد از سفر به‌ صورت شبانه‌روزی

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور در بازدید از سامانه الکترونیکی 111 گفت: یکی از اصلی‌ترین اهداف سفر رئیس جمهور دولت تدبیر و امید ارتباط مردمی و رسیدگی به مشکلات و مسائل استان است.

وی با اشاره به اینکه در سفرهای قبلی هیئت دولت به استان مردم از طریق نامه به بیان مشکلات خود می‌پرداختند، افزود: این کار با مشکلاتی همراه بود و علی‌رغم وجود سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی در دوره‌های گذشته این سامانه فعالیت چندانی نداشت.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید سامانه 111 محور اصلی ارتباط مردم با رئیس‌ جمهور و هیئت دولت قرار گرفته است و پیش‌بینی‌ شده بیش از 90 درصد از ارتباطات از طریق این سیستم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه 250 اپراتور آماده پاسخگویی است، عنوان کرد: مردم می‌توانند به‌ صورت 24 ساعته با این سامانه تماس گرفته و نیازها و خواسته‌های خود را مطرح کنند.

استادار اصفهان گفت: در موارد اضطراری طی یکی دو روز پیگیری‌ها و پاسخ درخواست‌ها انجام می‌پذیرد و اگر مورد اضطراری نباشد حداکثر ظرف 20 روز پاسخ داده می‌شود.

زرگرپور خاطرنشان کرد: این سامانه یک سیستم کاملی است و از مجموعه وسیعی تشکیل‌ شده و ارتباط کاملی را با مردم برقرار می‌کند.

استاندار اصفهان یادآور شد: ولی اگر معدودی از افراد نتوانستند با این سامانه ارتباط برقرار کنند می‌توانند نامه خود را در زمان حضور رئیس‌جمهور در میدان امام (ره) به هلال‌ احمر مستقر در این مکان تحویل دهند.

مدیر ارشد استان اصفهان اعلام کرد: سامانه 111 از 24 ساعت قبل از سفر تا 24 ساعت بعد از سفر به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی و دریافت مشکلات و نقطه نظرات مردم است.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.